Had goede hoop dat toen ik dit topic opende er goed nieuws zou zijn....Nog steeds niets dus... Hopelijk levert de zoekactie vandaag iets op. Ik hoop het zo ontzettend!
Had goede hoop dat toen ik dit topic opende er goed nieuws zou zijn....Nog steeds niets dus... Hopelijk levert de zoekactie vandaag iets op. Ik hoop het zo ontzettend!
jemig wat een verhaal... lees het nu pas.. ik ga heel hard duimen dat haar paard vandaag gevonden wordt.. heel veel suc6 aan iedereen die mee helpt zoeken
iedreen die gaat zoeken heel veel sucses en hoop dat hij vanavond gevonden word Kan het trouwens niet zijn dat hij verder het land ingelopen is dus van de duinen af?? Of word daar ook al gezocht? Blijf dit topic zeker volgen
Op dit moment is Femke aan het zoeken in het gebied waar de paardenmest gevonden is. Met een speurhond trouwens. Als hij tot daar heeft kunnen lopen vanaf de plek waar hij kwijtgeraakt is zal hij weinig mankeren. Verder denk ik dat een paard die niet opgejaagd is wel een beetje voorzichtig is. Dichte prikstruiken etc zoeken ze dan niet op.
Verder gaat de zoektocht vanaf twaalf uur beginnen. Hopelijk kunnen we vanavond allemaal rustig slapen.
Het belangrijkste is dat we hem vinden, in welke staat dan ook. Deze onzekerheid is nog erger dan het ergste andere scenario.
Ik heb de tekst van de voorpagina en de foto ook even op mijn boxerforum gezet. Er zijn genoeg mensen die regelmatig met de hond naar de duinen en het strand gaan.
Oooh jeetje.. Nog steeds niet?? Ik vind het zo mooi dat iedereen wil helpen zoeken! Er zullen vast veel mensen nu al klaar staan bij dat ene punt.. Petje af Heel veel suc6 met het vinden hea!!
ik hoorde het ook bij onz op school is de eigenaar femke ? ik ken haar niet persoonlijk hoor, maar ze heeft bij mij op school gezeten, en haar moeder geeft duits bij onz.. ( niet dat ik duist heb maar oke .. ) ik schrok wel een beetje... ik heb het ook al aan een paar mensne gemeld dat als ze wat horen of zien ze het moeten melden
Ik heb mijn vader ook ingelicht, hij werkt in Egmond aan Zee op een vakantiepark. Misschien dat hij wat hoort van vakantiegasten?
Tip: Er staan in Egmond veel paarden/pony's op stukjes land verspreid door het duin. Misschien een idee om die in kaart (te laten) brengen en daar gaan kijken?
Heel veel succes iedereen die vandaag gaat zoeken!
Oke voor de mensen die onderweg zijn, of starkjes gaan zoeken heel veel succes!!!! ik ga zo van mijn werk weg en ik ga ook zoeken, eerst te voet en als het straks opklaard neem ik Sal mee. ( ik hoop dat het dan niet meer nodig is!!