Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Ik kreeg een pb of ik ook kwam.
* ik weet nu nog niet hoe ik dan qua tijd zit.
Ik kom hier dus nog op terug.
roosjuh1994 schreef:haaij ik ben roos een vriendin van annika(topsylover en britt(brittjuh) en zit ook bij hun in de klas en nou zou ik eigenlijk ook wel meewillen (is niet erg als dat niet kan)
zorro schreef:zoals ik het net even snel bekeek wou ongeveer de ene helft om 5 uur, andere om 9 uur. opzich zou het dus prima kunnen dat we beide tijden gaan, maar dan zitten we met het eten:
5 uur film > +/- 8 uur afgelopen. dan naar pizzaria, ruim gerekend kwart over 8 daar (hangt er van af welke we gaan, we kunnen denk ik het beste een dicht bij de bios nemen, dan is het ook geen kwartier lopen)
groepje van 9 uur ook om 8 uur in pizzaria. samen eten, groep van 9 uur even voor 9 naar bios (er is toch minstens een kwartier reclame, en je mag er dan nog wel in)
is dit een idee?
Sterre_Nanza schreef:Whahaha ik wil niet naar de Nederlandse
zorro schreef:ik vind engels ook leuker, maareh iedereen kan toch lezen hier? dan is het toch bijna hetzelfde?
Gerbenfroh schreef:Mlies - voorkeur rond 9 uur.
Cloverdale
Mietje - voorkeur niet naar de 5 uur-film.. kan pas tegen 6 uur in grunn zijn..
Giloni - Ben pas om half 4 vrij.. Dus voorkeur niet naar de 5 uur-film
Kimdepim - maakt niet uit maar rij met hilde mee dus die zegt het maar
Topsylover - Kan alle tijden wel, na half 3
Sterre_Nanza - kan beide, liefst 5 uur.
Gerbenfroh kan beide tijden na 4 uur want gaat alleen uit eten, als we om 5 uur gaan gaan we misschien ook mee naar de film voor de tweede keer.
Glam kan beide tijden na 4 uur want gaat alleen uit eten, als we om 5 uur gaan gaan we misschien ook mee naar de film voor de tweede keer.
Chestnut - Gaat alleen naar de 5 uur
Krizzy
Britjuh - Kan alle tijden na half 3, kan alle tijden trrg zijn -.-
Cootjuh
Roseane
Zorro - kan beide tijden,maar heeft het liefst 5 uur
Roosjuh1994 - kan alle tijden.