Mega Paarden Evenement Nieuwegein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

getty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:11

mmm, ik ga morgen plaats nemen in de stand van het AVS, maar zoals ik dat nu lees, word dat dus weinig succesvol Boos!
was het wel druk?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:22

dus vanuit hoogeveen heeft het geen zin om daar te komen shoppen?

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:24

Wie gaat er allemaal woensdag ik ga wel jij??

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:35

alja schreef:
dus vanuit hoogeveen heeft het geen zin om daar te komen shoppen?

Als je daarvandaan moet komen zou ik het niet doen, of combineren met het tentenkamp

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:38

nee dat gaat niet we wouden savonds gaan

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:45

Ik ga niet meer.. Ik ben vandaag naar horseplaza geweest en heb alles gekocht wat ik moest hebben Haha! en meer Knipoog ik zie t nut dan niet om nog naar die beurs te gaan.. Voor de shows hoef ik het niet te doen en tja de kraampjes die zijn dan wel errug leuk.. maar dan ga ik weer geld uitgeven aan spullen die ik niet nodig heb Lachen

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:58

alja schreef:
nee dat gaat niet we wouden savonds gaan

Tentenkamp heeft extra koopavonden, bijna gelijk aan de beurs

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:54

hmm.. als ik het zo lees dat een heleboel shows uitvallen denk ik niet dat ik ga, ik kom toch voor de shows, dus ja..
laat maar doen dan. jammer, had wel glitterspul willen hebben, maar om daarvoor nou speciaal uit zeeland te komen...

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:05

Belker schreef:
Tentenkamp heeft extra koopavonden, bijna gelijk aan de beurs

Nou Alja, dan toch maar naar Nieuwegein Haha!

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:12

Toen we vanavond rond 18.00 uur bij de beurs aankwamen, kwam er een mevrouw naar ons toegelopen die vertelde dat alle shows waren afgezegd vanwege de slechte ring en dat er misschien 7 mensen binnen liepen en dat het dus zonde was om 7 euro uit te geven om naar binnen te gaan. we zijn maar gelijk doorgereden naar Hypoplaza en hebben ook nog even bij de nieuwe stal van Scharroo gekeken. Het is dus absoluut niet de moeite om naar Nieuwegein te komen. Nu woon ik er vlakbij, dus maakte het niet uit, maar als je van ver komt staat je een teleurstelling te wachten.

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:21

Ik ben ook geweest vandaag en had me er niet veel van voorgesteld, maar het was nog erger dan ik verwachtte.
Veel shows uitgevallen (wat ik me ook kan voorstellen met die bak) en de shows die er wel waren komen echt niet goed uit de verf door de enorm slechte bak. Zo zwaar dat bijna alle paarden moeite hebben met draven en galop er bij bijna geen uitkwam.
Ik heb een aangespannen haflinger gezien die maar gestopt is met de show omdat het gewoon echt niet ging.
Verder niet eens de moeite genomen voor wat aankleding, veel te veel lege ruimtes en bijna geen bezoekers. Ik kon gewoon overal rondsnuffellen zonder dat de andere bezoekers me in de weg liepen.

Dus voor degene die nog twijfelen, ik vond het niet de moeite waard

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:23

Als ik al die verhalen zo lees ben ik dolblij dat ik onze shows heb afgezegd. Ik ga morgen om 2 uur met Lia richting Hyporama mogelijk nog even een stop bij de beurs maar als ik dit zo lees....

Honeymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:35

Jits schreef:
Toen we vanavond rond 18.00 uur bij de beurs aankwamen, kwam er een mevrouw naar ons toegelopen die vertelde dat alle shows waren afgezegd vanwege de slechte ring en dat er misschien 7 mensen binnen liepen en dat het dus zonde was om 7 euro uit te geven om naar binnen te gaan. we zijn maar gelijk doorgereden naar Hypoplaza en hebben ook nog even bij de nieuwe stal van Scharroo gekeken. Het is dus absoluut niet de moeite om naar Nieuwegein te komen. Nu woon ik er vlakbij, dus maakte het niet uit, maar als je van ver komt staat je een teleurstelling te wachten.

Hee je was me voor Haha!
Ik hoorde bij de "wij" Schijnheilig

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:01

Zonde dat het zo tegen valt. Ik zou ook a.s. donderdag gaan, maar we hebben besloten om toch maar niet te gaan vanwege de tegenvallende berichten hier.

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:15

ik ben er net dus geweest en vond er egt nix aan . de shows stelde nix voor . ik maar een deken gekocht want ik wist egt nix te doen daaar Scheve mond

dus mensen die er heen willen raad ik het sterk af egt geld verspiling

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:17

Jits schreef:

hmmm was dat mijn moeder niet hahaah

sandra83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:23

hm, ik heb dus de hele dag bij de stand gestaan van www.naturalhorsemanship.nl. jammer inderdaad dat veel shows uitvielen. Verder was de aankleding inderdaad niet best, maar de NH show (verzorgd door mijn "collega's") was wel leuk hoor? Toch even komen kijken? En zeker even een formuliertje invullen om een touwhalster te winnen!!! Ik heb wel een leuke dag gehad eigenlijk. Heb mn eerste "setje" gekocht. ben er apetrots op. Een groene natural hackamore met groen shabrakje!!!

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:24

Ook wij zijn geweest! Viel erg tegen qua shows, er waren zowat geen shows. Mega zware bak, en paardjes die na 10 minuten zeiknat waren. Standjes waren er niet veel, maar wat er was vond ik wel leuk! Er zaten wel veel aanbiedingen tussen soms! Ik heb nog een mooie rijbroek gekocht voor echt niet veel geld, en verder gewoon rondgesnuffeld! Als je er dichtbij woont is het te doen, maar als je er uren voor moet rijden zou ik het niet doen! Stalgenootjes van ons stonden in de stand van De Lusitano`s dus dat was ook wel gezellig! Maar anders heb je het binnen een uur wel gezien!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:25

Jeetje, het is nog erger dan erger dat ik het zo allemaal hoor...

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:26

Ook ik ben vandaag geweest en heb wel een paar leuke koopjes gedaan! Een ontzettend mooie rijbroek die het rijden van 60 km wel waard was! Ook nog een leuk hoofdstel gekocht en de meiden met wie ik was hebben nog een mooie jas voor 50 euro (die was bij de horseplaza in nieuwegein afgeprijsd nog 100 euro!!!) en nog wat spullen gekocht.

Na een tussenstop bij de mac (want het eten bij dat evenement stelde echt niets voors evenals de shows, (daar hebben we niet eens naar gekeken!) naar dat knalfestijn bij horseplaza geweest. Dat viel me een beetje tegen (nog wel een nieuwe dressuursingel gekocht) en daarna nog bij Freddy's geweest en op de terugweg ook nog langs Divoza. (mooie longeersingel gekocht)

Heb een leuke dag gehad. Maar dat evenement is wel een flop! Vervelend ook voor de mensen die er moeten staan!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:27

Welke shows worden er niet meer opgevoerd??

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:32

ben er ook geweest ik was er zo ook uitgekeken daar heb ook nog een mooie rijbroek gekocht voor niet al te duur zag ook nog een leuke jas maar helaas geen geld meer.De shows vond ik niet veel en idd een hele zware bak.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:39

Hmm, toch vind ik het altijd sneu als een evenement zo jammerlijk mislukt. Er zullen toch een hoop mensen zijn die zich hiervoor hebben ingezet. Ik rij er dagelijks langs en ik zag vanmiddag al heel weinig auto's en trailers staan (maar misschien stonden die aan de achterkant).
Als je naar het programma kijkt dan zijn er bijna doorlopend shows, zijn de meesten nu afgezegd?

Ik hoop voor de organisatie dat dit mega-evenement ze geen faillissement oplevert....

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:46

Risico van het vak zullen we maar zeggen?? Ze hebben een groot risico genomen met de naam van het evenement. Zoiets moet je wel even kunnen waar maken natuurlijk.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:58

als ze het van te voren al geen "MEGA" evenement hadden genoemd, was de schade nog iets minder misschien. Maar de organisator zet zichzelf nu voor paal.

Het was werkelijk niet te geloven, 5 paarden die te koop waren in "stallen" van afzethekken. De rest van de stallen, stond als een giga rotzooi opgesteld.

heb wel een longeerzweep en teugels gekocht, maar ben daarna doorgegeaan naar horse plaza, en daar was he drukker, en leuker ..

t zal mij verbazen als dit volgend jaar weer wordt gehouden, want het kan niet anders, of ze draaien hier grote verliezen op