Kabayo schreef:Jaa ik woon naast het dorp luxwoude, dus dan fiets je eerst bij de knipe en dan via de zestienroeden naar mij toe, fietstunnel zit onder de a7 door. Andere kant van ons erf is gersloot en de buren is weer Heerenveen. Dorp 300 meter verder is dus luxwoude.
Dus dan klopt het dat je ze niet ziet want je fiets langs de andere kant haha
aha, dat verklaart een hoop idd

Milando schreef:NynkeMarit_x schreef:
heb al een paar keer gekeken of ik 2 palominos kon zien onderweg naar mn verzorgpony... kan je ze zien vanaf de weg?fiets sowieso regelmatig langs dus kunnen misschien wel wat regelen
Erg leuk!
Je ziet ze idd vanaf de weg. Bij de boerderij met die hoge paddock hekken[/quote]
Waar dan?

ik fiets vanaf t viaduct heerenveen terband geloof ik in, en dan volg ik de aengwirdenweg dinges door tjalleberd richting tijnje...

Dan fiets je wel langs mijn huis

Marieke1495 schreef:NynkeMarit_x schreef:
heb al een paar keer gekeken of ik 2 palominos kon zien onderweg naar mn verzorgpony... kan je ze zien vanaf de weg?fiets sowieso regelmatig langs dus kunnen misschien wel wat regelen
Erg leuk!
Je ziet ze idd vanaf de weg. Bij de boerderij met die hoge paddock hekken[/quote]
Waar dan?

ik fiets vanaf t viaduct heerenveen terband geloof ik in, en dan volg ik de aengwirdenweg dinges door tjalleberd richting tijnje...

Dan fiets je langs luinjeberd, en mijn paard Haha

toevallig die bruine met een zebradeken?