Zo inderdaad stil haha. Ik ben best wel druk met de studie en binnenkort komt er nog meer drukte bij. Ik heb een kamer gevonden in Utrecht dus binnenkort verhuizen.
Fijn! Is nog best lastig geloof ik hè, in Utrecht?
Ik ben ook nog steeds op zoek naar iets voor mezelf... Alleen ik heb dan het liefst iets via sociale huur en dat is best wel onmogelijk hier in de omgeving. Heb nu net gereageerd op iets waar wel een eigen keuken bij zit, maar badkamer delen met 1 ander persoon. Dat vind ik nog te overzien. Maar hier willen ze nergens huisdieren, en ik wil niet mijn hondje helemaal "achterlaten" dus dat is ook nog een beste eis. Gelukkig hoef ik niet per sé te verhuizen, dus ik zoek rustig door tot ik iets vind dat geschikt is.
Lian
Geplaatst: 20-11-15 10:49
Het schijnt inderdaad best moeilijk te zijn. Ik heb er maar een maandje over gedaan eigenlijk. Je moet net geluk hebben dat je op een hospiteeravond komt waar het klikt met de huisgenoten & dat had ik afgelopen maandag!
Huurwoningen hier in de omgeving is inderdaad ook drama als ik dat zo hoor. Je moet overal heel lang ingeschreven staan hè? Als je hondje hebt wordt het inderdaad nog even net wat moeilijker (dan het bij voorbaat al was haha), maar gelukkig heb je geen haast.
Hier is t ook 10x niets met huurwoningen, heb tot 2x geluk gehad met een loting maar nu we graag wat groters willen en niet op een flat is t lang wachten
Claudia ik begreep dat er in een plaats dicht bij Amersfoort heel veel nieuwbouw aankomt?
Hee! Ik ben Eva, 19, ik studeer in Utrecht, heb een kamertje net buiten de grachten. Actief bij studentenvereniging, maar het lijkt me leuk om nog meer mensen te ontmoeten. Paardrijden doe ik één keer per twee weken in Zwolle, en geef ook nog af en toe les op Shetjes in Zwolle. Uiteindelijk hoop ik iets betaalbaars in Utrecht te vinden. Ik heb in Zwolle ook nog mijn hondje (Border Collie reu, 5) voor wie ik graag voor thuiskom.
Ik studeer Pedagogische Wetenschappen en ben lid van U.S. Histos, de studenten(zeil)vereniging
igor001
Geplaatst: 22-11-15 15:43
Spannend Rofah, verhuizen naar een andere stal. Hoop dat jullie daar meer van elkaar kunnen genieten.
Welkom Eva! Oeh Histos, daar zat mijn vriend ook ooit bij. Veel platbodem varen
Sinterklaas is vannacht langs geweest. Jumjum. 1 schoen gevuld met chocolade pepernoten en in de andere een choco Tony reep En vanavond Escape Room voor de verjaardag van een vriendin, ben benieuwd
Sorry ik heb hier ook een tijdje niet gereageerd. Heb een nieuwe baan en daarnaast had ik behoorlijk wat feestjes gehad en een weekendje weg. Bokt heeft dus even rust van mij gekregen.
Welkom Eva!
Oh lekker sinterklaas snoepgoed en chocolade! Ben er jaloers op
Tamzel
Geplaatst: 22-11-15 16:05
Ja ik moet stiekem wel uitkijken met alle chocolade
Ik heb vooral zin in pakjesavonden. Ik heb maar liefst vijf lootjes dit jaar. Oh Sinterklaas is echt mijn favoriete feest.
Lian
Geplaatst: 22-11-15 16:09
Welkom Eva!
Hier geen Sinterklaas meer helaas. Al vind ik het niet echt erg dat ik geen surprise meer hoef te maken enzo, wat dat is niet echt mijn talent. 5 December staat dit jaar in het teken van mijn verhuizing naar Utrecht, genoeg feest voor één dag, dacht ik zo!