maar kan iig weer probleemloos schoolslag zwemmen. Yay! Heerlijk om te kunnen sporten
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar kan iig weer probleemloos schoolslag zwemmen. Yay! Heerlijk om te kunnen sporten
.
. 
.
. Wacht de huidige bestelling even af en anders moet ik toch maar eens een rondje intersport doen. 
.
Vanavond mag ik weer met vriendjelief lopen.
zelfs de profs stonden stil dat stuk hahaha voordeel is dat je na deze berg al 650 van de 950 hoogtemeters heb gehad, de overige 80 km wordt dus een eitje
Tuurlijk wilt zij haar bedrijfje van de grond af krijgen, maar verwacht niet van mij dat ik alles bij je ga afnemen. En die 30 euro per maand vind ik gewoon best veel geld voor alleen een schema.
Misschien zie ik het wat negatief allemaal, dus misschien kunnen jullie je mening geven?
Als jij lekker wil crossfitten omdat je dat gaaf vind gewoon doen! Voordeel daarvan is als je een goede box hebt dat zij je ook heel veel (all inclusive) advies kunnen geven over ondersteunende oefeningen, oefeningen voor mobiliteit, oefeningen om bepaalde spieren sterker te maken. Als je een beetje geluk hebt loopt er nog iemand rond die vastzittended spieren los kan maken etc. Is niet per sé hardloopgericht, maar heb er echt veel aan