Super leuke foto's van Dyani!! Ik heb nu van bijna alle fotografen foto's van Dyani gezien, volgens mij van eentje nog niet, en dan ga ik even kijken welke foto's ik allemaal wil nabestellen!
Aangezien ik nogal lang achter de laptop heb gezeten en photoshop de kuren had kan het zijn dat ik wat foutjes heb gemaakt in het wegwerken van dingen, mocht dat zo zijn laat maar even weten -Geldt ook voor als ik bij andere paarden foutjes heb gemaakt in bewerken )
Graag gedaan! De foto's van Switch en het hengstje staan er ook bij (nee, ik heb inderdaad niks te doen vandaag ) Linkje naar het album
RusselNuwell
Geplaatst: 11-03-14 02:56
En de allerlaatste foto's zijn ook klaar, namelijk nog een paar foto's van Looking For Love, de honden van Mariska en Eudis de nrps/arabier. Linkje naar het album
En na al het oefenen met wegwerken op de rest van de foto's ben ik in staat geweest om bij Atsekide het longeertouw in zijn geheel weg te werken op de foto's in plaats van gedeeltelijk
Mocht er iemand zijn die foto's wil nabestellen kan diegene gewoon pb'en. Foto op volledig formaat kost 1,50 p/s, en kan eventueel in overleg nog anders bewerkt worden (bijvoorbeeld zwart/wit, retro, etc.)