[BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:28

LukieBradley schreef:
Heb eindelijk een sulky opgehaald!!!!!
Dus hij mag ook nog eens aan de slag binnenkort.

Als mensen het over hun vlam hebben vind ik dat niet erg, maar dan voel ik mezelf weer zo eenzaam :=

Dat heb ik ook, aangezien hij eerst kwam dat ie me toch wel leuk vond en nu ineens wil hij onze vriendschap niet verpesten...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 14:28

Marjan1984 schreef:
Sorry dat ik niet zo actief mee praat. Zit wat met mezelf in de knoop. Thuis gaat het niet zo lekker.

:(:) Sterkte! PB staat open voor je

LukieBradley

Re: [BESLOTEN] meeting voor gezellige mensen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 17:36

Ja purny i get it, zo vervelend is dat he.. heb ik ook weleens gehad en dan baal je wel heel erg stevig.

Marjan sterkte Y;( Y;( Y;(

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:27

Sterkte marjan!
Nou, misschien wil hij je wel jaloers maken ofzo purny..

Mijn bosrit van gisteren was erg leuk! Meisje was heel erg aardig en het klikt echt! We wilden 2 uurjtjes gaan rijden maar het zijn er uiteindelijk 4,5 geworden... man wat heb ik een spierpijn !
Toen ik thuis kwam stonden mijn paardjes lekker in het zonnetje. Even wat kiekjes gemaakt. Die staan in het topic' paardjes in het winterzonnetje'.

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:40

Van het weekend niet zo actief geweest, heb weer een weekenddienst gedraaid. Bah.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:56

Haha ja, maar daar ga ik niet op in....
Menn nog 2 weken voor mijn herkansing! Dan weet ik definitief hoe het zit met mijn werk.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 23:54

Pff, ik heb vandaag een ontzettend koude, lange, maar super dag gehad!
Had een fotomeeting georganiseerd, en zelf nog nooit bij een meeting aanwezig geweest :=
Een grote groep bokkers, met hun honden verzamelde zich vandaag op het strand en in de duinen van Kijkduin.
Er zijn prachtige plaatjes uit gekomen!
Dus voor wie stiekem nieuwsgierig is, spam ik hem hier maar even := Erg trots dat het allemaal zo goed verlopen is!
[FM] [besloten][FM] Honden fotomeeting Kijkduin.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:40

Ohh wat cool dat je dat zo goed geplanned hebt. Dat zou echt niks noor mij zijn hihi

spannend purny, wat denk je zelf?

Marian :(:) :*.
Leuk hoor shirley heb je het wel droog gehouden ?

Hier niks te melden. Ik moet *alweer* werken. Morgen en woensdagis mijn weekend yay.

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:48

Sorry mensen, ben niet echt aanwezig geweest de laatste dagen. Druk weekend gehad.
Inmiddels alles weer een beetje rustig nu.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:53

Mooie foto's hoor! dat kleine hondje! hihi

ja het was hier prachtig weer zaterdag!
Vandaar daarna ook het topic van mijn paardjes in het zonnetje hihi. Hierbij de link als je het leuk lijkt om de foto's te bekijken. [ITP] Paardjes in het winterzonnetje

Gisteren was een ander verhaal zeg. Wat een drama weer. En een gevecht met mijn merrie. Lijkt wel of ik weer terug bij af ben. Tja heb door het slechte weer van de afgelopen tijd en werk en studie eigelijk niks met haar kunnen doen. Nou dat was te merken!!

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 10:58

Ik lees nog steeds mee maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om te reageren :o
Wat gaan jullie snel!
Ik werk van 8.00 tot 18.00 uur, snel eten dan om 19.30 uur naar de paarden en voordat ik weer thuis ben is het 22.30 uur, wat drinken douchen en naar bed....en het weekend is ook altijd druk, druk, druk sorry :(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:14

Jij ook mooie foto's Sure_lee!
Weer was hier gister ook niet echt dat je zegt wauw...
We begonnen met zon, toen ik wachtte op de 1e groep. Er hing een dreigende lucht boven zee, en toen we eenmaal een plek hadden gevonden kwam daar de eerste regenbui. En koud dat het was, stonden we met een groep van 5 honden, en 6 fotografen, en nog wat extra mensen die mee waren dus laten we zeggen 15 man, te schuilen bij het hotel. Na een kwartier konden we verder, en we hebben het verder redelijk droog gehad.
Daarna het strand op gegaan om losse foto's te maken, en kouuuuud dat het was! Omdat we ontzettend uitliepen werd een pauze dat 20 min tot een half uur moest duren in gekort naar een pauze van 10 min. Snel een warme kop warme choco naar binnen gewerkt, en toen de tweede groep weer opgewacht. Laatste waren een kwartier later dus we liepen weer uit. Toen de groep weer compleet was weer 20 min verder, en de 2e groep ging van start. Wat 10 min per hond moest zijn werd ongeveer 7 min per hond, om weer op tijd klaar te zijn, en dus de uitlooptijd in te halen. We zijn uiteindelijk toch rond de geplande tijd geëindigd, maar ooooooh wat was het koud zeg! Wel een hele geslaagde dag gehad, met heel veel verschillende honden. Groot, klein, en eigenlijk per eigenaar een andere hond. 2 Chiwawa's, waarvan 1 pup en 1 volwassen, en 2 stafford's de rest waren allemaal andere honden/rassen.
Hele geslaagde dag gehad gister maar ontzettend koud!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:23

Mooie fotos uggs en sure :D
Hier hebben we overigens al enkele dagen prachtig weer, vandaag schijnt de zon ook weer hard.
Ik wissel de dekens toch nog maar even niet naar de dikkere versie!

Wat is er met jou merrie dan Sure?
Iets naars meegemaakt ? :(
Vervelend altijd, regelmatig heb ik ook moeilijke gevallen in handen waarvan je denkt @#$#%%# waarom nu dit weer.

Ach en wat maakt het uit dat sommig iets minder aanwezig zijn?
Zolang jullie maar gezellig op de meeting zijn :D
Kan me ook niet voorstellen dat mijn onzin altijd even leuk om te lezen is!

Morgen komt mijn men tuig!
Even passen en gaan met die banaan!
Ben erg benieuwd wat hij ervan vind.

Hebben er nog mensen een gouden tip tegen rainrot en mok?

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:43

Bedankt!
nee hoor niet echt iets naars meegmaakt. Ik heb haar nu een half jaartje. Ik heb haar van een manege waar ze 3 lessen per dag liep. Toen ze hier kwam was ze echt chagrijnig in het begin. Steeds happen en als het haar niet zinde wat je deed dan ging ze flink lopen steigeren. Nu was dat van de zomer er lekker uit. Ze was lekkker vrolijk, steigerde niet meer en hapte ook niet meer. Gisteren wilde ik met mijn bijrijdster samen op de hafjes gaan rijden maar omdat ze al een poosje stil stond wilde ik haar eerst longeren. Nou met naar de longeercirkel lopen begon ze al te steigeren en tijdens het longeren werd het ook niet beter. later in de wei nog even aan de hand gelopen en na wat oefeningetjes met stilstaan enzo was het weer raak. Flink steigeren. Dus heb uiteindelijk maar niet gereden.
Dus ik mag aan de bak denk ik haha. maar ja waar haal ik de tijd vandaan! gelukkig ben ik met kerst 2 weken vrij.

Leuk je met tuig. ben benieuwd hoe het gaat. Ik krijg zaterdag mijn eerste menles met Penny. Dus hoor dat ik daarna zelf uit de veoten kan met het tuig omdoen en rondjes karren!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 22:47

Helluppppppppp ik heb zeer binnenkort een date _-:( :x 8)7

Ik ben ook benieuwd Sure, heino heeft zijn eigen willetje en doet nooit zomaar wat ik vraag dus ben benieuwd :P
Ach dat met je pony komt wel goed toch, even op de plek zetten en weer oppakken en het komt goed :)
Fijn dat je haar uit een manege hebt gehaald, ik kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van word :(:)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 23:18

Ja lekker bezig houden die knol! Komt wel weer goed :D
Omg ik ben zenuwachtig. Iedereen denkt dat ik al best ver ben mhihihi ik heb echt geeeeen idee. En ik weet niet of ik t al ergens had gzegd maar mijn mammie had al kadotjes gehaald voor de baby hahaha. Zo liefff..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 07:43

Leuk toch een date? ! Ken je diegene?

Haha Shetjes hè.....

Ja komt wel weer goed. Maar heb gewoon te weinig tijd om wat met ze te doen nu het zo vroeg donker is. En de weekenden zijn ook al helemaal volgepland. Maar als het goed is komt er volgende week iemand kijken om ze bij te rijden. Is erg lastig hier in de regio want bijna iedereen heeft wel een paard Hihi.

Ben erg benieuwd suus! O echt? Das wel lief ja. Vind ze het leuk om oms te worden?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 10:54

Aaaah poi! (of was het suus, das makkelijker := )
Ik vind het wel leuk voor je, bijna net zo spannend als jij daarom kijk ik zo vaak in het topic :=

Mijn date ken ik ja, ik denk een jaar of 6 al alleen laatste tijden weinig gezien of gesproken.
Heeft altijd geklikt alleen nooit echt zo over nagedacht :p
Ik ben alleen dramatisch en weet de eerste paar keren nooit wat te zeggen....
Wat moet je dan toch gaan doen

Ik herken je probleem trouwens, in de winter hebben de mijne ook altijd vakantie.
Ik heb een haflinger en 2 shetten en de wei staat vol met verzorg ponys alleen nu te weinig tijd ervoor met die korte dagen en nieuw werk.
Sommige worden ook echt lastig maar ach, ze krijgen hun eten en dronken en wat ze nodig hebben

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 11:13

Oehh eeen datee!! Dat is toch leuk:)? Ja, begin is lastig natuurlijk maar wanneer je eenmaal met elkaar aan het praten bent komt het goed toch? Jullie weten nog niet wat jullie gaan doen? Ik zou niet naar een bioscoop gaan voor een 1e date, ondanks dat jullie elkaar al een beetje kennen. Misschien de stad in en ergens wat drinken?

Suus, vandaag had je een afspraak bij de dokter toch of niet? Ik vind het ook super leuk voor je! Heeft je mams nog meer cadeaus gehaald of is het nog bij die ene keer gebleven hihi?

Probeer zelf ook is wat te vertellen, maar beetje druk. Wel heb ik super veel zin in de meeting *\%/*

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:24

Ja ga ergens lekker heen tijdens de borrel! hihi. In de stad op de markt en als je niks te zeggen hebt kun je altijd gekke toeristen uitlachen :P

Jaa ben vanochtnd geweest! Om 8:10 al bijna een half uur wachttijd haha. Hij ging voelen enzo en hij schat het ongeveer 16weken. De 12weken ben ik al ruim voorbij. Volgende week (pas) heb ik een afspraak bij de verloskundige. Duurt me veel te lang allemaal . Haha.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:37

Jeeej suus. Nu dan officieel gefeliciteerd met je zwangerschap!! *\o/*

Ach als het altijd geklikt heeft dan zal het wel goed gaan toch...gewoon je verwachtingen loslaten en genieten van het gezelschap.

Ja ik denk ook dat het door de weinige aandacht kom. Ik hoop echt nog een bijrijder erbij te kunnen vinden die wat meer met ze doet. Zo niet dan accepteer ik het wel gewoon en moet ik maar geneiten van het feit dat ze inderdaad lekker in de wie staan en goed verzorging hebben...

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:42

Zoo toen al een half uur wachttijd!
Ohhh 16 weken al hahaha over 4 weken kan je al een echo hebben met wat het word hihi. Als je dit wilt tenminste haha
Snap dat je het lang vindt duren, vind het eigenlijk ook wel lang.
Gefeliciteerdd!! al wel een beetje aan het idee gewend:)?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:59

*\o/* thanks!

Ja het is wennen hoor zo ineens. Nu wil ik ook wel weten hoe ver ik precies ben!! :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 18:53

Ach je bent al 4 maanden voorbij voor je het wist dus de helft zit er al bijna op :D

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:56

Gefeliciteerd! Wel jammer dat je de eerste maanden hebt moeten missen, maar zoals hierboven al werd gezegd, de helft heb je al wel gehad.

Maandag had ik echt een pechdag.. Afgelopen zaterdag is de telefoon van mijn vriend gestolen. Dus ik wilde maandag via de verzekering een nieuwe regelen voor hem. Dus ik helemaal naar Tilburg gereden, kapt mijn auto er halverwege mee.
Gelukkig kon de vriendin van ons pap mij ophalen en zijn we samen verder naar Tilburg gereden.
Daar aangekomen blijkt dat ze mij de vorige keer dat de telefoon kapot was gegaan, de verkeerde gegevens mee hadden gegeven en de aangifte daardoor verkeerd was. Oftewel ik moest de aangifte laten veranderen en dan terug komen. Dus ik de politie gebeld en met veel moeite voor elkaar gekregen dat het via de telefoon kon, anders had ik helemaal daarvoor naar Eindhoven moeten rijden. Maar helaas kon ze het niet via de mail opsturen. Dus ik terug die winkel in, is de jongen waar ik alles mee aan het regelen met lunch pauze. In plaats daarvan staat er een gigantische poedersuiker die me op geen een mogelijke manier wilde helpen, want ze had het druk. Dus kon ik terug naar huis met lege handen.
En in de avond met moeite de auto terug thuis gekregen, is de dynamo kapot. Gelukkig kan mijn vriend alles maken dus het gaat niet eens veel geld kosten :)
Gisteren maar een simkaart gekocht en nu maar wachten op de aangifte die met de post moet komen.

Wat vrolijker nieuws, we hebben impulsief een caravan gekocht! Haha
Hij stond bij de buurman te koop, zou eigenlijk naar een stel polen gaan, maar die kwamen niet opdagen.
Heb vandaag wat stoffen en stickers gehaald om de caravan helemaal lekker 'fout' te maken :D
Als hij af is zal ik wel een foto posten!