Julia, Silvana en Nathalie, al enig idee wanneer het af is? Ik wil namelijk zo langzamerhand nabestellingen gaan plaatsen, en probeer altijd wel van iedereen wat uit te kiezen, maar als ik geen foto's heb gezien, weet ik ook niet of ik daar wel geld voor apart wil houden..
Leuke foto's! Heb je nu alles af? Je hebt een bewerk foutje bij het andere welshje, een na laatste foto Nog de helft van het lijntje heb je laten staan haha.
Ja die kreeg ik niet goed weggewerkt De hele ochtend heb ik af, doorgestuurd naar de personen in kwestie op facebook en de welshjes hier in het topic, Remie is bijna af en morgen zet ik Ticho & Miralda ook nog online
Ik heb de meeste paarden af alleen nog de kleine welsh pony's
lovey_ou
Geplaatst: 06-01-14 21:01
Ik ben momenteel aan het onderhandelen voor een nieuwe computer. Heb tot dusver dus helaas nog niets kunnen bewerken
Marit
Geplaatst: 06-01-14 21:08
Balen zsg! Is het geen optie de foto's in pixlr of een ander online programma te bewerken?
En je kunt trouwens een proef versie van photoshop en lightroom downloaden, deze kun je dan 30 dagen onbeperkt gebruiken. Dat is wel lang genoeg voor de foto's toch?
lovey_ou
Geplaatst: 06-01-14 21:59
Zoals je kon lezen heb ik dat al eens geprobeerd. Lukt niet moet voor de proefversie Windows 7 of hoger hebben en die heb ik helaas niet op mijn oude laptop.
Photofiltre is ook een simpele oplossing voor het bewerken Daar hoef je geen Windows 7 voor te hebben voor zover ik weet, maar goed dat is natuurlijk wel heel anders..
Ik typ nu even vanaf de computer van paps, maar mijn laptop zijn internet doet het niet dus ik zet de foto's morgen online als ik op school ben. Ze zijn dus wel gewoon af, maar kan ze even niet online zetten..
De deadline is over 8 dagen. Het is dan toch echt de bedoeling dat iedereen minstens 5 foto's per model heeft geleverd. Heb je geen photoshop, dan zijn er ook online foto bewerk programma's voor noodgevallen. Ik hou ook niet van zeuren, maar het is niet meer dan netjes om je aan afspraken te houden. 5 foto's leveren per model moet toch lukken
Mijne zijn wel af alleen niet online invb internet problemen. Dat is geen excuus en dat weet ik. Het spijt me ook écht heel erg dat het allemaal zo lang duurt, degene die ik nog moet inleveren zijn Ticho en Remie, de rest heeft allemaal bericht gehad, Ticho en Remie komen morgen online.
gr_roos
Geplaatst: 10-01-14 09:22
Ik heb mooie foto's van Hamsterfan gehad, 1 in een onbewaakt ogenblik gemaakt en dat is misschien wel de leukste van de hele serie, terwijl ik liever niet op de foto sta Dus ook nog even hier, S.ylvana bedankt voor de foto's.
Sorry dat jullie zo lang hebben moeten wachten. Mochten jullie een foto willen nabestellen krijgen jullie van mij er 1 gratis bij op hetzelfde formaat als 'compensatie'
De afgelopen 2 weken heb ik alle foto's naar iedereen toegestuurd, maar volgendsmij hebben sommige ze niet ontvangen, doordat ik een foutmelding kreeg met mailen.
Dus hier even een overzichtje van alles van mijn kant
Wow thanks Marit! Ik ben opzich wel tevreden, maar bij sommige foto's kan ik wel huilen door de ruis. Maar (net als wat eerder is gezecht) iedereen had hier last van