Ooooooh Sanne!!! Wat een mooie foto van mij en Pharo! Ik dacht eigenlijk dat het niks zou zijn geworden allemaal omdat ik maar weinig gedaan had, naast wat acrobatische sprongen waarbij ik er natuurlijk echt bijna af lag (Wie liet die nou aan mij zien? Die waren echt heel gaaf om te zien ) Maar als ik dit zie heb ik in ieder geval 1 hele mooie....nou ben ik nog meer in de gloria....haha. Die andere is ook heel mooi. Wat een mooie zachte uitstraling heeft hij daar. Oh wat een mooie cadeautjes allemaal!!
Hihi....Elvira...ze zijn wel gaaf hoor...wat trekt ie een rare kop dan als ie zijn voorvoetjes van de vloer heeft! Hij is nog wel soort van indrukwekkend zo...bij die laatste 2 lijkt het nog een heel klein beetje of ik weet wat ik aan het doen ben, wat toch niet per sé waar was...proest. Die andere foto's zijn ook heel erg leuk....erg gaaf allemaal
Zooo net terug van wandeling met de hond in het bos De Groene Weelde in Hoofddorp. Heb tijdens het wandelen foto's gemaakt van de omgeving met aardige views. Als jullie dat leuk vinden kan ik dat op de WAp delen, zodat jullie een beeld hebben voor een eventuele volgende x een plekje.
Ja maar je ziet gelukkig niet op alle foto's die dikke pens(en blote rug :s) en die dikke kont.
Zou het misschien een idee zijn om hier in 1 bericht een overzicht te krijgen van iedereen zn facebook of waar dan ook de overige foto's te zien zijn ?
Er zit bij iedereen wel een paar ubergave foto's tussen. Ben zo blij met jullie.