December vind ik ook prima, november ook. oktober wordt voor ons wat te snel den ik. Maar januari blijf ik ook een goede vinden. ik doen een gooi, weekend na Sinterklaas? dat is dan 8 december ofzo??
Ooooh ik hoop echt zo dat mijn darmen zich zo blijven gedragen na de bevalling en dat ik gewoon pepernoten kan eten Ben bang dat rond sinterklaas lastig wordt, denk dat iedereen het dan wel druk heeft
Misschien wat ver voor de mensen die zuidelijker wonen, maar in Luttelgeest (Flevoland) zit de Orchideeënhoeve. Intree voor de hoeve zelf valt mee en meestal zijn er rond die tijd ook wel acties met korting. Het restaurant dat erbij zit kun je heerlijk zitten in een grote ruime serre (consumptie wel verplicht helaas), mooie schone, ruime toiletten en een rustige babyruimte waar je ook even kan gaan voeden als je dat liever niet openbaar wilt doen. Ik vind het een heerlijke locatie, maar goed het is voor mij dan ook prima te bereizen. Misschien een idee of toch te ver? http://www.orchideeenhoeve.nl/