Zo ik ben weer thuis! Was nog pokke end terug maar ach was zeeer geslasgd, toppie geregeld jongens, complimenten! Ik heb mij heerlijk vermaakt en zeker voor herhaling vatbaar. (Verjaardagsparty Femme voor twokkers in augustus?? Hahaha)
Fijne nacht slaap lekker etc! Morgen wil ik wel foto's haha
Zal ik een (gesloten, om ongewenste gasten buiten te houden) facebook pagina aan maken zodat iedereen zijn foto's daar kan plaatsen? Dan voegen we elkaar gewoon toe en kunnen we elkaar ook vinden voor op fb. Voor de mensen die geen facebook hebben en wel foto's willen verzinnen we dan iets. Maar aangezien zoveel mensen foto's hebben gemaakt...
Cindequil
Geplaatst: 19-05-13 11:54
Voor de liefhebbers: voeg me toe op fb en ik voeg je in de groep toe zodat je foto's kan zien(alleen voor genodigde gasten vd meeting voorlopig!)
Ja ik was blijven slapen ivm het opruimen van de restanten, terug brengen van de overgebleven spullen etc. Het resterende geld zal van de week gestort worden (Dinsdag zijn de banken helaas pas weer open ivm feestdagen), vervolgens zal dit naar iedereen worden overgemaakt. Verder communicatie volgt natuurlijk nog. Bedankt voor de complimenten!
Nu weer even een hele lijst met achterstallige topics bijwerken
Dit zijn alle mensen die een uitnodiging hebben gehad (en uiteindelijk niet tóch afgemeld). Misschien makkelijk om te matchen Let op, sommige mensen hebben een ID op beide fora:
Voor alle criticasters mbt de kosten van de meating vooraf, kan ik wel een tipje van de sluier oplichten obv de huidige getallen: De kosten pp waren +/- €15. Dit was dus voor al het drinken, uitgebreid Keurslager vlees, sauzen, stokbrood, diverse salades, BBQ's, aankleding en aanverwanten zaken waar je in eerste instantie niet bij stil staat (Borden, Bestek, Glazen, WC papier, etc etc.)
Maar ik sta nog steeds open om bij de mensen te komen BBQ'en die zeiden dit voor €5 te kunnen aanbieden.
swoeky
Geplaatst: 19-05-13 20:02
whahaha nu kom ik ff als stille meelezer binnen vallen en moet toch ff kwijt dat er wel een aantal leuke mannen op die foto staan nu ga ik me weer verstoppen
Ik had er echt zo graag bij willen zijn! Maar helaas, andere verplichtingen. Als jullie het nog een keer organiseren ga ik echt mijn uiterste best doen om erbij te zijn!