Udo, wel een dubbel gevoel denk ik met de verkoop.
Eind van de maand hoor ik of ik ur.rie nog een poosje kan rijden of dat de eigenaresse terug naar NL komt. Dus misschien heel misschien als Udo niet mee kan, kan ik haar plekje opvullen. Mits er verder geen reserves zijn tegen die tijd.
Hoef je niet zo raar te reageren. Dit is toch een Z2 clinic? Het duurt nog 6 weken voor de clinic en zoals je ziet kunnen we misschien wel een beroep doen op iemand die al heel lang in ons topic meekletst (Odenxia), nou dan gaat daar wel mijn voorkeur naar uit.
Ik heb eerder in het topic aangeboden om te fotograferen maar moet daar helaas op terugkomen. Ik heb best een flinke klap gehad van mijn operatie en vrees tegen die tijd nog niet fit genoeg te zijn om een hele middag te komen.
Udo2001
Geplaatst: 05-02-13 16:11
Dan kan ik haar groomen, als ze tenminste zou willen... Kan ik toch mensen meeten!
Jammer katja, maar vooral voor je zelf erg vervelend... Hopelijk knap je toch voorspoedig op!
Lieuwkje_90
Geplaatst: 05-02-13 16:22
Katja schreef:
Ik heb eerder in het topic aangeboden om te fotograferen maar moet daar helaas op terugkomen. Ik heb best een flinke klap gehad van mijn operatie en vrees tegen die tijd nog niet fit genoeg te zijn om een hele middag te komen.
Hoezo durft ze niet? Ik beloof me in te houden hahahaha.
sharon_quiz
Geplaatst: 06-02-13 09:05
X_Michelle_X schreef:
We wachten deze maand inderdaad nog wel even af. Wie weet rij je gewoon mee of rijdt Esther Urban nog en kan zij eventueel mee rijden.
Udo2001
Geplaatst: 06-02-13 09:09
X_Michelle_X schreef:
Haar paard is niet de makkelijkste, heeft een apart karakter en uitstraling. Een echte boef! Waarom ze niet durft is een raadsel, ze kan er veel van leren... Alleen maar goed. Maar ze moet het wel zelf weten!