Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
andrea1992 schreef:
fientje80 schreef:andrea1992 schreef:oke want zou wel mijn blaren enzo verzorgd willen hebben eventueel haha
Het duurt vaak wel heeeeeel lang.voordat je eindelijk geholpen wordt daar. Soms is er wel eens een wachtrij van 2 uur!
andrea1992 schreef:heb je veel getraind voor je eerste x
fohadie schreef:Nog even over rustposten: Je kan niet overal gaan zitten en aanschuiven. Sommige plekken zijn alleen voor lopers bedoelt van dat bedrijf oid. Je kan wel op veel verschillende plekken wat kopen maar pas goed op. Bij de 1 betaal je 1,50 voor een flesje water en bij de ander 0,50cnt. Goedkoper is om alles mee te nemen maar dan heb je een heel grote en zware rugzak nodig. Makkelijker, en misschien ook wel leuker is om een paar mensen in de verzorging te zetten die langs de kant zitten met eten en drinken. Let wel op dat je daarvoor soms wel een vergunning of toestemming van de gemeente voor nodig hebt en dat je daar al net zo vroeg moet zitten als de lopers vertrekken anders is je plek bezet. ook kun je lang niet overal met de auto komen dus check dit ruim van te voren even.
capopjekop schreef:En je loopt met veel andere mensen, dat scheelt echt enormAl is het ook wel goed om een keer een lange tocht alleen te lopen, want dan moet je jezelf mentaal wel kunnen oppeppen. Als je dat lukt dan ben je goed op weg. Zo loopt mijn pa als voorbereiding altijd van brug tot brug (Nijmegen en de brug naar Tiel), dan is 50 km met alleen maar dijk. Onwijs saai, maar hij heeft totaal geen moeite met stukken door de polder en dijk tijdens de vierdaagse. Terwijl dat de punten zijn waar ik denk 'wat doe ik hier, waarom heb ik me nu weer opgegeven'.
kaylah schreef:Uh ik las ergens dat als er 1 man is van 20 jaar dan moet de hele groep 50 km lopen klopt dit...gaat dit om geslacht en leeftijd?
Want onze bokkersgroep bestaat haast uit vrouwen/meiden tussen de 15 en 45 jaar hoe komt dit dan?
Wil wel graag dat het doorgaat heb er echt super veel zin in het liefste met de hele bokkersgroep of twee bokkers groepen.
capopjekop schreef:Maar wanneer train je genoeg? Ik vond dat ik afgelopen keer met nog geen 100 km in de benen genoeg getraind heb. Terwijl mensen om me heen 500/600 km wandelen. Ik ken er zelfs die meer dan 1000 km per jaar lopen en nog last hebben tijdens de vierdaagse. En een beetje last en afzien hoort erbij uiteraard, anders heb je geen voldaan gevoel als het je gelukt is
Haha ik dacht dat ook bij het opstaan, vooral de vroege start als om 4 uur de wekker gingDan dacht ik, zal ik gewoon niet gaan en lekker verder gaan slapen?