Moet er even terug gekeken worden wat de caravans ook alweer per dag kostten? En dan idd 7 euro per dag per paard.
Ik reageer misschien ook wat heftig, maar nu lijkt het net of ik het geld voor mezelf in, ben vreselijk druk dus heb eigenlijk ook geen tijd meer om dit allemaal te regelen. En als je iets boekt zonder annuleringsverzekering moet je nu eenmaal betalen bij op het laatste moment afzeggen.
Dit staat er bij mijn IBAN nummer op internet:
NL92 RABO 0365147818 Hoop dat je daar voldoende aan hebt? En BIC is: RABONL2U
. 17 euro pp voor de caravans dus. Ach, voor 1 nachtje toch nog niet duur
Hopelijk hebben we dadelijk nog wel gewoon voldoende slaapplekken en weitjes
maar daar kunnen wij toch niks aan doen?!
Er is hier in topic volgens mij vooraf duidelijk gecommuniceerd dat er gereserveerd zou worden en ook dat eventuele kosten ivm laat afmelden betaald zouden moeten worden... Het is gewoon een Vakantieadres en naar mijn weten is het overal gebruikelijk dat er annuleringskosten verrekend worden, zeker omdat het ineens 1 caravan minder was. 
en kan het eventuele teveel betaalde zsm teruggeboekt worden
)... Het is 14 euro pp ipv 17.
Dat krijg je dus als je tegelijkertijd je kinderen in bad doet.
) en zaterdag het minst van heel NL zo'n beetje. Zelfs een zonnetje. Ik zit mijn schoonfamilie al te pesten want zij (en de rest van mijn gezin) gaan ook kamperen en de voorspellingen voor daar zijn minder fraai. Slaat helemaal nergens op natuurlijk want hoe goed kunnen ze dit nu voorspellen? Ze zitten aan de andere kant van de veluwe nota bene. Maar wel grappig. Zaterdagavond ga ik daar dus naartoe.
)
en gezien de vorige keren denk ik wel dat we wel wat langer aan tafel zitten