[BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:31

Ik moet zo echt weg, dus kan iemand even voor iedereen uitrekenen hoeveel ze moeten betalen? Anders idd de 3 caravans door 10 delen? Esther en ik betalen dan ook meer, maar dat maakt mij verder niet uit. En Sharon en Rebecca betalen dan minder dan zij zouden moeten, maar dat scheelt me verder ook niet. :Y) Moet er even terug gekeken worden wat de caravans ook alweer per dag kostten?

En dan idd 7 euro per dag per paard.

Ik reageer misschien ook wat heftig, maar nu lijkt het net of ik het geld voor mezelf in, ben vreselijk druk dus heb eigenlijk ook geen tijd meer om dit allemaal te regelen. En als je iets boekt zonder annuleringsverzekering moet je nu eenmaal betalen bij op het laatste moment afzeggen.

Dit staat er bij mijn IBAN nummer op internet:

NL92 RABO 0365147818 Hoop dat je daar voldoende aan hebt? En BIC is: RABONL2U

Jippie_G

Re: [BESLOTEN]De Kontenkletsers gaan weer op Tinkerweekend '13!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:35

Zie mijn vorige post; die had ik in de tussentijd aangepast ;-). 17 euro pp voor de caravans dus. Ach, voor 1 nachtje toch nog niet duur :Y)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:42

Hoop wel dat het nu door de verschillende bellers en mailers maar niet onduidelijker wordt := Hopelijk hebben we dadelijk nog wel gewoon voldoende slaapplekken en weitjes :+

Sharon Je hebt toch zelf aangemeld.... en vervolgens op het laatst weer afgemeld?! en idd al snap ik de reden :) maar daar kunnen wij toch niks aan doen?! :o Er is hier in topic volgens mij vooraf duidelijk gecommuniceerd dat er gereserveerd zou worden en ook dat eventuele kosten ivm laat afmelden betaald zouden moeten worden... Het is gewoon een Vakantieadres en naar mijn weten is het overal gebruikelijk dat er annuleringskosten verrekend worden, zeker omdat het ineens 1 caravan minder was.

Verder is IBAN is makkelijk online op te zoeken https://www.ibanbicservice.nl/SingleRequest.aspx
IBAN: NL92RABO0365147818
BIC: RABONL2U

Ps lees wel dat eerder gezegd is €7 per wei per dag ?! dat zou wel schelen want we hadden toch minimaal 2 paarden per wei :)
Laatst bijgewerkt door grid op 15-05-13 19:58, in het totaal 2 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:52

:o O haha gemist dat Marleen het ondertussen ook al zelf had gevonden :Y)

en Marleen nog thanks voor al het regelen/ navragen e.d. :) en anders morgen weer een dag ;)
Laatst bijgewerkt door grid op 15-05-13 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:05

bij deze heb ik het hele bedrag betaald hoor. hopelijk nu iedereen tevreden. ik zal mijn eigen mening voor me houden.
ik hoop alleen wel dat nu maartje en haar moeder weer meegaan en er dan weer meer ruimte opgevuld wordt in de caravan, als er dan minder geld betaald hoeft te worden we dit dan ook weer net zo goed terug krijgen.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:27

Ik heb ze gelukkig aan de telefoon gekregen. Heb gezorgd dat het duidelijk is kwa reservering, want was ook bang voor verwarring.

Volgens Nathalie waren er eerder 3 caravans en 7? weides gereserveerd. Dit stond op haar formulier vertelde ze.
Dat is nu veranderd naar 2 caravans en 3-4 weides. (ik wist niet zeker of het er 3 of 4 moesten zijn, dit was geen probleem, dit omdat Indy en Izzy, Kascha en Kai bij elkaar kunnen, maar van de andere 2 wist ik het niet zeker)
In het mailtje wat Marleen mij door had gestuurd stond dat de kosten per paard per dag waren (niet per wei)
Citaat:
De kosten zijn voor een caravan 15.50 per dag en de paarden 7 euro per dag.

Ik vind het heel fijn dat Marleen het heeft willen regelen kwa afzeggen, en dat ze ook het geld wil verzamelen. Ik weet zeker dat wanneer de kosten anders uitvallen dit netjes geregeld wordt Sharon.

Op mijn boodschappen lijstje stond brood,sap,ranja en iets van gebak, zal ik dit allemaal meenemen of zullen we brood vers halen?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:28

Dat is toch vanzelfsprekend dat jullie het terugkrijgen als het minder mocht zijn :)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:39

O oeps 7 weides haha nee dat hebben we echt niet gereserveerd volgens mij waren het er oorspronkelijk 5 en nu dan idd 3-4 lijkt me prima :j

:o Maaruh 2 caravans is dat nu niet wat krap? met 7 personen? Die kleinste pas je echt niet met 2-en aan 1 kant hoor :o Of hebben we nu 2 grotere gekregen?! naja anders regelen we dat vrijdag wel anders blijven we bezig :')

Bij Marleens verhaaltje stond idd €7 per paard, maar ten tijde vd reservering stond er €7 per wei dus dat zou evt nog schelen :)

Ja idd Kascha en Kai (en daar zou toen evt Isa bijkomen)
en dan Sayla & Perfect
en Max als kan 's nachts op stal en/ of bij Sayla & perfect erbij :)
Paintlinger schreef:
Hoi hoi,
Max kan eventueel ook wel ergens bij hoor, die is niet zo moeilijk.
En 's nachts wil ik hem idd het liefst gewoon op stal.
Thanks voor het meedenken. :)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:46

Geloof dat ze er niet zo moeilijk over deden mocht het toch anders zijn kwa wei.
Hun administratie is toch wat gek geloof ik, want ze had het steeds over 10 personen eerst en dat waren er toch zowiezo 11? (Marleen, Esther, Ingrid, Lois, Angela, Maartje, Els en Janet, Rebecca en Sharon die nu helaas niet mee kunnen?)

We hebben nu iniedergeval 2 caravans en genoeg weide, het zal vast goed komen.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:53

En voor ik het vergeet te zeggen door alle praktische zaken: gezellig dat jullie toch mee gaan Maartje!!!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:01

Ik tel er in dat rijtje ook 10 hihi maar dat maakt niet uit komt idd vast goed :)
en neem aan dat we weer zondag moeten betalen dan weten we dan precies wat alles gekost heeft :$ en kan het eventuele teveel betaalde zsm teruggeboekt worden :)
Laatst bijgewerkt door grid op 15-05-13 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:10

:= :+ Officieel bevestigd dat ik niet kan tellen

Heb er ook enorm veel zin in Esther! Wordt vast heel gezellig.

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:14

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb een rekenfoutje gemaakt (bedankt Ingrid -:) )... Het is 14 euro pp ipv 17. :o? :o En het is nog wel mijn vak... :oo Dat krijg je dus als je tegelijkertijd je kinderen in bad doet.
Anyway, je kunt er echt vanuit gaan dat evt te veel betaald geld keurig door Marleen teruggestort wordt!

Iets heel anders: hebben jullie de weersvoorspellingen gezien voor Epe? Vrijdag veel regen (hopelijk één flinke bui in de ochtend en verder niet :D ) en zaterdag het minst van heel NL zo'n beetje. Zelfs een zonnetje. Ik zit mijn schoonfamilie al te pesten want zij (en de rest van mijn gezin) gaan ook kamperen en de voorspellingen voor daar zijn minder fraai. Slaat helemaal nergens op natuurlijk want hoe goed kunnen ze dit nu voorspellen? Ze zitten aan de andere kant van de veluwe nota bene. Maar wel grappig. Zaterdagavond ga ik daar dus naartoe.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:18

:P (maar stiekem ben ik ook een rekenwonder O:) )

Ik had t idd al gezien, maar durfde het nog niet te zeggen uit angst dat het dan misschien nog zou veranderen :=

Maaruh we gaan gewoon droog weer afdwingen }>

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 21:21

Jij noemt er ook 10 op, Maartje :p edit, al gezien, hihi!
Een oneven getal kan sowieso niet, gezien iedereen met 2 zou komen en Grid en ik dan nog apart :p

We zullen dan vast 2 grote caravans hebben waarin 4 personen kunnen slapen :)

Weitjes komt volgens mij helemaal goed! Al hadden we alleen een grote wei, dan ging het volgens mij nog goed met onze bontjes samen :p En ik neem voor alle zekerheid draad en enkele paaltjes mee.
Kunnen we ook een extra draad bij de poort asn het pad maken, want dat was er vorig jaar maar 1 en toen hebben we een extra draad eronder gebonden :j

Ik moet zeggen, erg leuk dat we toch nog met een grote groep gaan!
Maartje, jullie blijven toch ook de zondag?

Goed weer dus op zaterdag in Epe verwacht, nu nog even afwachten wat ze overmorgen zeggen, want de weersvoorspellingen op buienradar worden volgens mij met de minuut verandert :')
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 15-05-13 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:22

wat is jullie planning voor de vrijdag??

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 21:23

Oeeh, Dagmar :D :D :D

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:25

Ik neem voor de zekerheid mooi mijn regenpak mee. Zolang er geen dazen zitten ben ik al lang blij :)

Ja, wij blijven 2 nachtjes. We kijken even kwa rijden hoe het gaat in de groep hoe Indy en Izzy zijn.

Ik heb vrijdag vrij dus wij gaan na de lunch rustig inpakken :) frietje was geloof ik de planning voor die avond toch?

Jippie_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:29

Laten we qua weer maar van het ergste uit gaan; valt het altijd mee! En ik ben toch ook wel erg blij dat het niet heel warm is. Dan had ik heel wat kwartjes mee moeten nemen om Kai nog aan te slingeren aan het einde... Dus nu zit er hopelijk lekker wat pit in. Met hardlopen van de week deed hij in elk geval weer goed zijn best!

Wij gaan vrijdag ook rond lunchtijd weg, uurtje rijden ongeveer. En ik dacht inderdaad eerst paarden laten wennen, patatje eten en dan evt nog een ritje. Toch?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:52

Oehh Dagmar heb je tijd voor visite 8-)

Ja idd 1st paardjes wennen, spullen naar caravan, dan ff met paar man boodschappen doen, dan frietjes eten en daarna nog een avondritje maken =:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:53

nouu mayo en ik nemen eht in overweging maar beslissen dan pas vrijdag! Maar stel dat jullie zeggen we gaan snel eten in 10 min en dan de hele avond paardrijden, dan is het niet echt de moeite haha

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:01

We kunnen het misschien ook wel beetje aanpassen?!
Hier iemand die zo'n weekend wel liefst beetje in relax modus gaat :z en gezien de vorige keren denk ik wel dat we wel wat langer aan tafel zitten :Y) Ook beetje meer kennismaken met elkaar enzo natuurlijk :D 8-)

Geloof wel dat we vorige keren zo vanaf half 8 zijn vertrokken en dan een relax "wen-ritje" tot ca half 9 of misschien ietsie later?

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 22:09

Helemaal prima om het zo te doen toch!
En aangezien we er allemaal best wel op tijd zijn, is het misschien zelfs mogelijk om al eerder boodschappen te doen, zodat we lekker rustig kunnen eten en nog even zitten etc. en niet hoeven te haasten met boodschappen doen - eten - op tijd vertrekken voor de rit om niet in het donker terug te komen :P

Zou érg gezellig zijn als jullie even langs komen, Dagmar en Mayo *\o/*

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 22:10

nou echt even onder voorbehoud hoor maar het zou leuk zijn alleen kunnen nog niks beloven!!(hoop van wel) haha

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 22:18

Jullie hebben vast het nummer van een van ons? O, wacht, ik stuur de telefoonlijst wel even toe.
Zal dat ook nog even naar Maartje doen, want jullie gaan nu natuurlijk ook mee :D