Gisteren was een mega gezellig dag! We hebben het reuze naar ons zin gehad en vonden het ontzettend leuk om jullie een kijkje te laten nemen in onze dagelijkse bezigheden en het bedrijf + de paardjes!

Blij om te lezen dat iedereen het naar de zin gehad heeft, wij in ieder geval ook!
De meegebrachte lekkernijen waren helemaal top! En als ik zo de foto's van Rene zie denk ik dat we allemaal wederom terug kunnen kijken op een geslaagde meeting! (wanneer gaan we weer? haha)
Ik was gisteravond helemaal op dus ben vroeg mn nestje ingekropen en heb vanmorgen asociaal uitgeslapen haha.
Voor wat betreft de puppy's in aantocht, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Floss is 14 Januari uitgerekend, mits de dekkingen gepakt hebben uiteraard! Dat weten we pas over 2/3 weken maar ga er van uit van wel.

Chess en ook Siets en Floss hebben volgens mij vele hartjes gestolen gisteren, die hebben fans!

We vonden het ook erg leuk om jullie een kijkje te laten nemen bij ons paardenparadijsje! Alle paardjes even laten zien en eindelijk ook Bentley eens kunnen laten zien in real life.

De hackney dames hadden ook fans en natuurlijk was Sueno er ook weer met zijn charmes! Al had hij deze keer concurentie met Mighty haha.
Hahahaha Otto lijkt op Shadow van de penny film, ik zal het aan hem doorgeven hihi. Al vond ik wel dat hij zich voorbeeldig gedroeg gister.
@Rene: wanneer kom je weer dubbelspan rijden? hihi
Wij kijken terug op een mega gezellige en geslaagde dag! Vind dat we een ontzettend gezellig clubje gekke minipaarden mensen bij elkaar hebben!
Ben benieuwd naar de rest van de foto's! (ELIEEEEEEEEEEEN?