Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
als dat een issue is.
ShamalArabs schreef:loes-freke schreef:gewoon even lezen wat jullie gaan doen, en besloten mag niet![]()
troost jullie ik kom niet maar ik vind arabieren heel gaafalleen voor mij te pittig.
en wis niet dat er zo'n stal hier in de buurt was, kan alleen een arbier fokker in de haarlemermeer.
Het is indd op eigen terrein dus alleen voor genodigden. Maar je bent uiteraard van harte welkom om op afspraak een keer te komen kijken bij onze paarden
Nayomie schreef:Vraag je eerder af wat ze hier nog doet
loes-freke schreef:ShamalArabs schreef:
Het is indd op eigen terrein dus alleen voor genodigden. Maar je bent uiteraard van harte welkom om op afspraak een keer te komen kijken bij onze paarden
als ik eens in de buurt ben sla ik dat niet af, dan stuur ik je van te vorenm een pb, ik blijf ze machtig mooi vinden, de uitstraling en uitelijk.
ik hoop dat jullie met elkaar mooi weer hebben, gaan jullie ook nog rijden?
dan zie ik graag foto's.Spoiler:
of moet ik als fotograaf komen, spullen heb ik tot 300 meter afstand.Nayomie schreef:Vraag je eerder af wat ze hier nog doet
wat ben jij vriendelijk zeg mee praten is volgens mij niet verboden.
loes-freke schreef:ShamalArabs schreef:
als ik eens in de buurt ben sla ik dat niet af, dan stuur ik je van te vorenm een pb, ik blijf ze machtig mooi vinden, de uitstraling en uitelijk.
ik hoop dat jullie met elkaar mooi weer hebben, gaan jullie ook nog rijden?
dan zie ik graag foto's.Spoiler:
of moet ik als fotograaf komen, spullen heb ik tot 300 meter afstand.
Ze zijn overigens echt helemaal niet pittig hoor, juist erg makkelijk. Je geeft maar een gil als je in de buurt bent