Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klaaswoeba schreef:Fopje.
Zet mij maar op de misschien lijst, want ik weet nog niet hoe het gaat gaan met mn hersendingen (nog steeds last van). Begin het rijden nou weer op te pakken, maar kan op het moment niet veel langer dan een half uurtje en dan wordt de hoofdpijn te veel om goed geconcentreerd te blijven. Hoop dat het in mei wel echt weer over is allemaal.
Ik rijd vanaf mn 7e dus dat is nu 15 jaar. Laatste maanden minder maar daarvoor wekelijks buitenritten en bak. Nooit wedstrijd gereden want geen eigen rijpaard en geen trailer. Wil dus ook een paard daar huren. En een rit van 2 uur lijkt mij prima, heb je lekker de tijd om zowel stukken te racen als chill te stappen.
Heb rijbewijs en denk dat ik met de auto kom vanuit Mantinge, dus zou eventueel ook wel mensen mee kunnen nemen op mijn route (meen me te herinneren dat er mensen uit Westerbork/omg. kwamen, die zouden wel met mij mee kunnen).
En ik ben dus ook een 20 plusserdus genoeg toezicht voor de kinders lijkt me zo al (want dan zijn er 3 'ouderen', toch?)