Rowena was niet lastig hoor Saskia! Gewoon weer mee nemen (miss dat ze het zelf wat minder leuk vond ) Wat een kleintje is ze nog zeg Maar met al wel een eigen willetje haha
corientjuhh
Geplaatst: 14-10-12 01:27
Volgens mij had ze dr daggie vandaag niet Hopen dat ze straks lekker slaapt Ze is idd nog echt klein Van mij mag ze gewoon weer mee hoor
Laatst bijgewerkt door corientjuhh op 14-10-12 01:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Via via gevondene dat hij voetbalt bij tolbert via via weer dat hij een vriend heeft die chauffeur is bij Oldenburger en dat weer een vriend van een vriend van mij is
Ik wou op bed gaan gisteravond kreeg ik me toch even vreselijke kramp in mijn kuit! Heb het echt uit gegiert. Arme papa, die lag net te slapen en ik heb hem weer wakker gegild terwijl hij vandaag weer moest werken en er dus uit moest om 5 uur...
En verder echt bagger geslapen ....
Vond het echt super gezellig. En beide stapavondjes lijken me heel leuk. Dus ik ben alvast aangemeld haha. 21+ kom ik toch wel in Lukt me in de stad ook altijd haha.
Haha do met haar connecties! Grappig dat een vriend van een vriend van je weer bevriend is met hem. Ach ja, jongens zijn ook niet altijd zo slim he !!
Ik heb gewoon nog serieus waar niks gegeten Ja wat honeyhitters (puur dat ik wat te kauwen had haha) En nu wat pepernootjes xD Nog geen broodje gezien vandaag Straks wel gewoon avond eten