Mijn sulky gaat niet mee als mn eigen pony er niet voor kan Vorige keer is die half kapot gegaan wat gelukkig nog beter te maken was maar ik wil dat risico niet nog eens lopen. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Laura, ik snap het hoor! Misschien is het nog een idee dat alleen jij op je eigen sulky ment, dat jij zelf bepaald hoe hard je wil enzo. Maar ik snap best dat je dat niet wil!
ik denk dat dat wel te vroeg is hoor voor een veulen de hele dag, anders had ik Tana ook wel mee kunnen nemen dan is het veulen 3 maanden?
Fellow
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-13 21:53
En Anne met Lady kon dus niet? Fenne met Humpy kon ook niet? Nadine en ik moeten amigo en fury maar meenemen Als myrthe mee zou kunnen, die kon ook voor de sulky toch? Dat zou wel super zijn..
Anne met Lady kan idd niet, Fenne weet ik niet. En Myrthe gaat denk ik niet lukken Ik zou dat iig niet doen als het mijn veulen was Daarom gaat Tana ook niet mee, maar Fellow
Maarja ik weet ook niet hoe Marjo erover denkt, welke leeftijd ze wil afspenen enzo, maar ik wil t veulen als die merrie is sws een half jaar erbij laten