en ik wil wel graag deze week weten of er buiten lieke.nienke en goldwynn nog meer mee gaan. want dan rij ik met mn eigen auto. en stalgenootje met eigen auto. anders regel ik een zware auto die beide paarden kan trekken . maar dan kan er niemand.meer bij. buiten de genoemde mensen in deze posr
hoi mag ik ook mee? ik heb net gewapt met lieke en die zij dat er nog een plek in de auto vrij is. ik betaal zelf de 30 euro ik woon in putten en ik ken lieke goed want lieke stelde voor of ik mee mocht
Hoi maureen, ik heb de app van lieke gehad, Ik heb haar ook gezegd dat dat even afhankelijk is of ik een grote auto kan regelen, zodat ik zelf 2 paarden mee kan nemen, (dan heb ik maar 5 zitplaatsen .. voor mij, maaike,nienke, lieke en marianne.. de laatste is de eigenaar van het tweede paard dat mee gaat) En als ik die grote auto niet kan regelen, dan heb ik zelf 3 plekken, en marianne ook(dus dan komen maaike en nienke en lieke/larissa bij mij, en dan wat er nog meer mee kan (dus evt lieke/larissa en maureen, bij marianne in de auto, of in welke volgorde dan ook.
Maar voor die auto weet ik van de week pas als ik bij die eigenaar langs ben geweest. Dus onder voorbehoud daarvan of jij (maureen) en larissa mee kunnen. laat het zo snel mogelijk weten. En dan moet ik ook nog de manege bellen of er nog 2 paarden bijgehuurd kunnen worden.