Fotomeeting castricum/bakkum (NH) 16 september

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cchanny

Re: Fotomeeting castricum/bakkum (NH) 16 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:22

Het liefst een netjes getoiletteerd paard. :)

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:33

Dat vroeg ik me ook al af. Mijn paard heeft nu manen tot net de onderkant van zijn hals. Door de halsdeken schuren ze echter licht af. Ik wil nog wel proberen of ik ze met vlechten langer kan krijgen. Maar ik twijfel of ik hem een sportcoupe zal geven. Wat willen de fotografen liever?

Zijn manen ongewassen los:
Afbeelding

Ik heb helaas geen betere foto van Nilay met sportkapsel (dit is enkele jaren geleden toen het rijden niet zo fijn ging);
Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:35

Ik vind lange manen bij jou paard wel gaaf staan.
Sportcoupe staat hem ook niet verkeerd.
Misschien kan je hem dan met van die staartjes maken wat je vaak bij die westernpaarden ziet ?

Ginoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 16:48

mmm mijn paard heeft op zich geen lange manen (en een miniscuul voorplukje) dus dan zou ik ze liever invlechten maar als jullie graag aparte kleurtjes op de foto zetten is het misschien leuker om ze los te houden?

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 17:44

Oh, misverstand, 16 september zou ik wel gewoon mee kunnen.
Zijn jullie heel toevallig nog op zoek naar fotografen of niet?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:17

Caaroo schreef:
Ohh, wat jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik kan die dag niet, anders had ik ook wel als fotograaf willen komen. Of model, had ook nog wel leuk geweest... Maar wat ik mij afvraag, waar gaan jullie precies die foto's maken dan? Hoe komen jullie bij die waterplas? (of is dit een rare vraag hihi) Ik zoek in de buurt van Johanna's Hof namelijk ook een mooie plek waar ik (zonder gezeik) foto's kan maken van paarden, maar ben het nog niet echt tegengekomen voor zover ik om me heen gekeken heb (vanaf het ruiterpad). Dus ik blijf jullie gewoon nog even volgen, ben nu al heel benieuwd naar de resultaten, en heeeel veel plezier alvast!

als je aan de overkant(rechts) bij t johannes hof t duin in rijd heb je al vrij snel een grote waterplas :j
ik zal nog even kijken hoe t nou zit qua strand want ik vind de regels nog steeds niet duidelijk -O-

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:17

Caaroo schreef:

als fotograaf ben je helemaal welkom modelle zitten vol!!!!
ow ja ik vind eigenlijk dat de ruiter mag bepalen hoe ze t paard wil hebben ik vind een paard zoals hij gewoon is net zo mooi als getoiletteerd en in de knotten...

en nu reageer ik pas weer even of morgen of vanavond want ik heb echt een hele stress volle dag gehad
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 26-08-12 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:20

Ginoya schreef:
mmm mijn paard heeft op zich geen lange manen (en een miniscuul voorplukje) dus dan zou ik ze liever invlechten maar als jullie graag aparte kleurtjes op de foto zetten is het misschien leuker om ze los te houden?

Ik heb even geen beeld bij je paard.
Heb je een foto?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:20

NathalietjeB schreef:
Caaroo schreef:

ow ja ik vind eigenlijk dat de ruiter mag bepalen hoe ze t paard wil hebben ik vind een paard zoals hij gewoon is net zo mooi als getoiletteerd en in de knotten...

en nu reageer ik pas weer even of morgen of vanavond want ik heb echt een hele stress volle dag gehad

Tuurlijk mag de ruiter het bepalen.
Maar als ze om hulp vragen. En vin het netjes dat ze ook met ons willen meedenken. :)

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:31

NathalietjeB schreef:
Caaroo schreef:

Oké, top! Dan wil ik me onder voorbehoud graag aanmelden! :D Heb even geen overzicht van een lijstje waar ik mezelf in moet zetten sorry... En vervelend van die stress ;(

NathalietjeB schreef:
als je aan de overkant(rechts) bij t johannes hof t duin in rijd heb je al vrij snel een grote waterplas :j
ik zal nog even kijken hoe t nou zit qua strand want ik vind de regels nog steeds niet duidelijk -O-

In september mag je alleen vóór 8 uur en na 8 uur het strand op als ik me niet vergis. En ik heb de waterplas gevonden! Staat toch zo'n torentje bij voor vogelspotters oid? Als je daar mag komen met paarden is dat wel een hele mooie plek!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:33

willen de fotografen zich in dit lijstje nog even willen melden die nog mee willen aangezien die zich niet echt gemeld hebben of meekletsen..

-NathalietjeB
-Chanice92
-kiekeb0eee
- Boooo
- Cchanny
-Lovey_ou
-Caaroo

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 18:40

Ik doe graag de fotografen een plezier. Zij moeten natuurlijk wel iets aan deze shoot hebben. Niet alleen de ervaring, maar ook mooie foto's. En zelf hoop ik natuurlijk ook op mooie bijzondere foto's die we zelf niet kunnen maken.

Ik heb ook nog wel een hoop 'bijzondere' kleding voor mezelf. Ik heb een aantal corsetten. Van schattig roze met kant tot zwart met rode rozen... beetje piraat achtig en een handgemaakt grof bruin lederen. Een roze velours 'jonkvrouwe'jurk, woudelf kleding (en oortjes) met boog en pijlen, wit kanten trouwjurk... dus als ik me tussen de portret en rijfoto's even kan omkleden is er van alles mogelijk.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 18:49

wat gaaf dat je zoveel gave kleding heb..lijkt mij zelf wel hele gave sfeer foto's geven

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:21

Malenka schreef:
Ik doe graag de fotografen een plezier. Zij moeten natuurlijk wel iets aan deze shoot hebben. Niet alleen de ervaring, maar ook mooie foto's. En zelf hoop ik natuurlijk ook op mooie bijzondere foto's die we zelf niet kunnen maken.

Ik heb ook nog wel een hoop 'bijzondere' kleding voor mezelf. Ik heb een aantal corsetten. Van schattig roze met kant tot zwart met rode rozen... beetje piraat achtig en een handgemaakt grof bruin lederen. Een roze velours 'jonkvrouwe'jurk, woudelf kleding (en oortjes) met boog en pijlen, wit kanten trouwjurk... dus als ik me tussen de portret en rijfoto's even kan omkleden is er van alles mogelijk.

O wat gaaf!

Ed_Pin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 19:46

heel gaaf die kleding!
leef je uit zou ik zegge, en kwa speciale dingen voor me portfolio maakt het mij nietzoveel uit,
ik ben nog maar net begonnen!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 21:11

Hahah zwangerschapsshoot met paard . Zal ik mijn dochtertje mee nemen die rijdt graag op Fayah ( 3 jaar )

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:01

ik heb besloten mij af te melden als fotograaf.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:02

en ik heb samen met Annemarie besloten om ons af te melden

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 23:14

ok .... :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:16

succes nog verder met de meeting.

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 23:29

Hey Sharon, jou ken ik :) Jammer dat je niet meer meegaat
en wat leuk dat je nu bij de duinrand staat!! (sorry even offtopic) ik rijd daar soms op een paardje.. Alles goed met die van jou??

Ginoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:03

mmm als we niet veel fotografen en modellen over houden kunnen we ook de ochtend en middag groep samenvoegen en dan gewoon alle tijd nemen die we nodig hebben. Dan is er misschien ook tijd voor omkleden?
@ cchanny: ik heb een lichte silver bay. ingevlochten lijkt hij echter op een zweetvos vandaar mijn vraag ;) ik ga even een foto in mijn profiel zetten.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:43

Dan zou ik hem netjes toiletteren maar zijn manen los houden. Je moet natuurlijk wel gebruik kunnen maken van een bijzonder kleurtje.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:00

waarom meld iedereen zich af?

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:03

Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik denk dat het niet helpt als daar antwoord op gegeven wordt in het topic. Ik ga er vanuit dat de organisatie (NathalietjeB) dat wel via pm te horen krijgt.