Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caaroo schreef:Ohh, wat jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik kan die dag niet, anders had ik ook wel als fotograaf willen komen. Of model, had ook nog wel leuk geweest... Maar wat ik mij afvraag, waar gaan jullie precies die foto's maken dan? Hoe komen jullie bij die waterplas? (of is dit een rare vraag hihi) Ik zoek in de buurt van Johanna's Hof namelijk ook een mooie plek waar ik (zonder gezeik) foto's kan maken van paarden, maar ben het nog niet echt tegengekomen voor zover ik om me heen gekeken heb (vanaf het ruiterpad). Dus ik blijf jullie gewoon nog even volgen, ben nu al heel benieuwd naar de resultaten, en heeeel veel plezier alvast!
Caaroo schreef:Oh, misverstand, 16 september zou ik wel gewoon mee kunnen.
Zijn jullie heel toevallig nog op zoek naar fotografen of niet?
NathalietjeB schreef:Caaroo schreef:Oh, misverstand, 16 september zou ik wel gewoon mee kunnen.
als fotograaf ben je helemaal welkom modelle zitten vol!!!!
ow ja ik vind eigenlijk dat de ruiter mag bepalen hoe ze t paard wil hebben ik vind een paard zoals hij gewoon is net zo mooi als getoiletteerd en in de knotten...
en nu reageer ik pas weer even of morgen of vanavond want ik heb echt een hele stress volle dag gehad
NathalietjeB schreef:Caaroo schreef:Oh, misverstand, 16 september zou ik wel gewoon mee kunnen.
als fotograaf ben je helemaal welkom modelle zitten vol!!!!
ow ja ik vind eigenlijk dat de ruiter mag bepalen hoe ze t paard wil hebben ik vind een paard zoals hij gewoon is net zo mooi als getoiletteerd en in de knotten...
en nu reageer ik pas weer even of morgen of vanavond want ik heb echt een hele stress volle dag gehad
NathalietjeB schreef:als je aan de overkant(rechts) bij t johannes hof t duin in rijd heb je al vrij snel een grote waterplas![]()
ik zal nog even kijken hoe t nou zit qua strand want ik vind de regels nog steeds niet duidelijk
Malenka schreef:Ik doe graag de fotografen een plezier. Zij moeten natuurlijk wel iets aan deze shoot hebben. Niet alleen de ervaring, maar ook mooie foto's. En zelf hoop ik natuurlijk ook op mooie bijzondere foto's die we zelf niet kunnen maken.
Ik heb ook nog wel een hoop 'bijzondere' kleding voor mezelf. Ik heb een aantal corsetten. Van schattig roze met kant tot zwart met rode rozen... beetje piraat achtig en een handgemaakt grof bruin lederen. Een roze velours 'jonkvrouwe'jurk, woudelf kleding (en oortjes) met boog en pijlen, wit kanten trouwjurk... dus als ik me tussen de portret en rijfoto's even kan omkleden is er van alles mogelijk.