Bagheera_206@ ik neem 2 PRE's mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is voor mij enkele reis ook nog 80 km... En voor 4 modellen vind ik dat wat te ver. Dus ik hoop heel hard dat er nog meer modellen mee gaan 
just_kiki schreef:de modellen zijn toch al bekend die meegaan?
Ik dacht dat de modellen ook bekend waren, maar zie er nu opeens nog maar 4 op de lijst staan. Net zoals Susan zegt is het mss dan iets teveel van het goede om even op en neer te crossen.
Dus vandaar dat ik de rest van de barokke modellen af afwacht tot ze zijn bevestigd ivm de locatie.
Bagheera_206 schreef:just_kiki schreef:de modellen zijn toch al bekend die meegaan?
Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd.Ik dacht dat de modellen ook bekend waren, maar zie er nu opeens nog maar 4 op de lijst staan. Net zoals Susan zegt is het mss dan iets teveel van het goede om even op en neer te crossen.
Dus vandaar dat ik de rest van de barokke modellen af afwacht tot ze zijn bevestigd ivm de locatie.
4 modellen is wel érg weinig en voor mij is Kootwijk ook niet om de hoek

Bagheera_206 schreef:just_kiki schreef:de modellen zijn toch al bekend die meegaan?
Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd.Ik dacht dat de modellen ook bekend waren, maar zie er nu opeens nog maar 4 op de lijst staan. Net zoals Susan zegt is het mss dan iets teveel van het goede om even op en neer te crossen.
En het Kootwijkerzand is natuurlijk ook een omgeving waar Jauke nog niet bekend is. Vandaar dat ik het durfde te opperen
Tis wel een stukje rijden, maar die foto's van Angela d'r paard daar waren wel helemaal geweldig hoor! En de auto loopt sinds deze week op gas, scheelt toch weer
Misschien is dat leuk om te doen hij de losgooifoto's, zodat hij dan los kan en dan hoeft hij het ook niet 5x te doen, maar gewoon 1 keer

C_Spirit schreef:Vealosz schreef:Locatie
Kootwijkerzand
Datum: 26 Augustus
Graag zelf aanvullen en dit lijstje Quoten
Fotografen:
-Camilla
-SSDesign
-Elmo_browny
-Arianne
-Elmiran
-Bagheera_206
-Madieke