Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Lauraa schreef:ja maar omdat jullie het er net over hadden dat als jij al een sulky hebt dat Tana dan voor de sulky kan, dat kan dus niet want ik kan 2 pony's óf 1 pony en sulky meenemen en ik neem het liefst 2 pony's mee.
en ik zou het wel jammer vinden als we nu geen bosrit kunnen doen. misschien kan er toch iets geregeld worden? ik zou niet weten wat, maarja...
__Lauraa schreef:als ik heel eerlijk mag zijnvind ik het voor de mensen (ik spreek voor mezelf, ik voel het zelf zo) die moeite doen om hun pony daar heen te slepen erg banketstaaf dat ze dan niet op buitenrit kunnen. ik zelf wil daar heen omdat ik hier zelf niet zo'n prachtige omgeving heb en ik graag daar wil rijden, niet om spelletjes te doen of om te shooten, maar genieten. daarnaast is er nog een plekje in de trailer waardoor ik nog een pony mee kan nemen en die dus beschikbaar kan stellen voor de mensen die geen pony mee kunnen nemen. ik vind dat er best weinig mensen zijn die hun pony meenemen en snap het als het je verzorgpony is dat het dan moeilijker gaat maar eigen pony's vind ik dat daar best wat meer moeite voor gedaan mag worden eerlijk gezegd. ik spreek voor mezelf he en bedoel het niet aanvallend maar zeg alleen hoe ik me erbij voel