Shethouders gaan weer meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Re: Shethouders gaan weer meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 16:03

Zaterdag kunnen we wel testen! :))

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 16:03

Anders kunnen we ook wel bij elkaar op schoot. :')

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:11

hohoho, ik heb overlegd dat er 2 pony's mee kunnen en ze willen absoluut niet 2 keer rijden zodat de sulky ook mee gaat. als hij wordt opgehaald door Marlinde's vader, prima, maar ik mag die niet ook nog meenemen, sorry :n

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:19

Oké, dus wat gaan we nou doen? :)

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:24

Tsja, beetje lastig dit.. :(
We hadden op whatsapp bedacht dat we miss ook wel gewoon fotoshoots kunnen doen in het bos? Zodat iedereen leuke foto's heeft met een pony etc. en met elkaar?! En dan nog wel gewoon rijden en wedstrijdjes doen in het bos, misschien spelletjes doen ofzo zoals stoelendans ofzo := ik denk dat we de dag wel doorkomen..

Laura, volgens mij was t sws niet de bedoeling dat jij de sulky zou meenemen, want dat is van te voren al aangegeven door jou! :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:27

Ja laura, mn Papa haalt hem dan op! :j

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 17:58

ja maar omdat jullie het er net over hadden dat als jij al een sulky hebt dat Tana dan voor de sulky kan, dat kan dus niet want ik kan 2 pony's óf 1 pony en sulky meenemen en ik neem het liefst 2 pony's mee.

en ik zou het wel jammer vinden als we nu geen bosrit kunnen doen. misschien kan er toch iets geregeld worden? ik zou niet weten wat, maarja...

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:00

Mennen
Hannemarie en Marlinde op sulky met Xander

Rijden
Kailey op Blacky
Kirsten op Timmy
Joel op Natana
Fenne op Lizzy
Laura op Joy
Lisa op Beauty

Mensen over:
Anne, Nadine en Elvi

opties:
optie 1:
Anne neemt Lady toch mee
Elvi op de sulky erbij (die is toch vet dun?)
Lisa kan óf een pony regelen óf een pony van Kail meenemen in de trailer dan kan Nadine daar op

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:49

__Lauraa schreef:
ja maar omdat jullie het er net over hadden dat als jij al een sulky hebt dat Tana dan voor de sulky kan, dat kan dus niet want ik kan 2 pony's óf 1 pony en sulky meenemen en ik neem het liefst 2 pony's mee.

en ik zou het wel jammer vinden als we nu geen bosrit kunnen doen. misschien kan er toch iets geregeld worden? ik zou niet weten wat, maarja...

ik denk dat als ik zelf dan al een sulky heb (kans is 0,0 )
dat papa dan alsnog wel jouwe wil ophalen hoor! :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:50

Mijn zusje wil ook een keer mee,
maar dat past natuurlijk niet haha :')

Maar als laura en ik op buitenrit gaan, mag ze vast wel een keer mee! <<)

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 18:53

Heb niet alles gelezen maar ik kan Lady sws niet mee nemen!

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:27

als ik heel eerlijk mag zijn :o vind ik het voor de mensen (ik spreek voor mezelf, ik voel het zelf zo) die moeite doen om hun pony daar heen te slepen erg banketstaaf dat ze dan niet op buitenrit kunnen. ik zelf wil daar heen omdat ik hier zelf niet zo'n prachtige omgeving heb en ik graag daar wil rijden, niet om spelletjes te doen of om te shooten, maar genieten. daarnaast is er nog een plekje in de trailer waardoor ik nog een pony mee kan nemen en die dus beschikbaar kan stellen voor de mensen die geen pony mee kunnen nemen. ik vind dat er best weinig mensen zijn die hun pony meenemen en snap het als het je verzorgpony is dat het dan moeilijker gaat maar eigen pony's vind ik dat daar best wat meer moeite voor gedaan mag worden eerlijk gezegd. ik spreek voor mezelf he en bedoel het niet aanvallend maar zeg alleen hoe ik me erbij voel :o

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:33

Ja ik weet het Lau maar ik krijg Lady gewoon echt de trailer niet in :o
Maar ik snap je punt wel , ik denk dat ik dus niet meer mee kan?
Eerlijk zeggen of jullie me wel of niet mee willen zonder pony ?

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:35

Anne hoe kom je dan op concours? En je kan toch veel gaan oefenen? Het zou echt veel oplossen als Lady wel mee kan!

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:36

en als Lady samen in de trailer staat, is ze dan rustiger? anders zou je misschien een andere pony mee kunnen nemen en dan hebben we al 2 pony's erbij.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:40

pfff hoe kunnen we het dan oplossen? ik kan echt niet nog een pony meenemen helaas :\

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:42

Kan Lisa niet met Beauty langs Anne rijden, of langs jou Lau zodat Priscilla meekan of Fellow om te wandelen ofzo? Zodat Lady er misschien wel in wil? Ik weet het ook niet... Maar dat is zeker ook om voor Lisa..

Ik weet ook niet wat we moeten! Want ik snap je punt hoor Lau, vind ik zelf ook.. ik kan hier ook in het weiland rijden maarja, het is wel weer leuk om met zn allen te zijn :) En om uit te stellen heeft ook geen zin want Snoepie is er niet en Mendy kan dan wsl ook niet mee..

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:42

Ik verzin trouwens ook maar wat hoor! :P

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:44

ik dacht ook al dat Lisa misschien Priscilla op kon halen, maar:
1. misschien is Priscilla dan al weg
2. zo niet, ik weet niet of ik haar wel samen met een vreemde pony in de trailer durf te zetten
3. ik weet niet of het mag (ik denk het niet)
4. ik heb haar zelf nog nooit in de trailer gehad dus vind t wel een beetje eng om haar dan bij een 'vreemdeling' in de trailer te hebben
5. zorg ik al voor 2 pony's en heb ik dus al een groot aandeel in de ponyvoorziening

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:46

maar ik las dat Misty verkocht wordt? als Misty dan nog niet is verkocht zou Lisa misschien Misty wel kunnen halen :j

edit: dat is ook niet heel ver om

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:49

Kailey zorgt voor Blacky en Lizzy
Laura zorgt voor Joy en Natanalientje
Marlinde zorgt voor Timmy en Xander
Lisa zorgt voor Beauty

Fenne, Anne, Nadine, Kirsten, Hannemarie, Joel en Elvi zorgen voor geen pony. Misschien zouden hun nog voor iets kunnen kijken? Ik zeg maar wat he, ik weet t ook niet en ben ook aan het brainstormen. En we zouden kunnen kijken of Lisa nog een pony kan regelen of er 1 van Kailey mee kan nemen naar Ommen.

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 19:51

Ik denk dat Priscilla eerlijk gezegd niet over 2 weken weg is, tenzij je idd nog kopers krijgt maar dat is op dit moment ook niet heel erg bezig... Evt. kan je ook bijv Tana bij Beauty doen, zodat je Priscilla zelf kan maarja! Maar ik snap het wel, dan mag jij voor allemaal pony's zorgen.. En ja van Misty kan idd ook maar ook Kailey wist niet of het mocht. :)

Sorry, maar ik kan ECHT geen pony regelen. Heb geen vz pony of wat dan ook meer dus zou niet weten welke pony ik dan mee moet..

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:53

__Lauraa schreef:
als ik heel eerlijk mag zijn :o vind ik het voor de mensen (ik spreek voor mezelf, ik voel het zelf zo) die moeite doen om hun pony daar heen te slepen erg banketstaaf dat ze dan niet op buitenrit kunnen. ik zelf wil daar heen omdat ik hier zelf niet zo'n prachtige omgeving heb en ik graag daar wil rijden, niet om spelletjes te doen of om te shooten, maar genieten. daarnaast is er nog een plekje in de trailer waardoor ik nog een pony mee kan nemen en die dus beschikbaar kan stellen voor de mensen die geen pony mee kunnen nemen. ik vind dat er best weinig mensen zijn die hun pony meenemen en snap het als het je verzorgpony is dat het dan moeilijker gaat maar eigen pony's vind ik dat daar best wat meer moeite voor gedaan mag worden eerlijk gezegd. ik spreek voor mezelf he en bedoel het niet aanvallend maar zeg alleen hoe ik me erbij voel :o

Ik snap je helemaal hoor. Heb ook echt nagedacht over of ik een pony mee kon nemen, maar dat gaat gewoon echt niet.. Hester is nog niet beleerd en ik wil gewoon niet meer op Vosje rijden, en Vosje is nog niet voor de kar beleerd. Daarnaast mag ik ook niet alleen met Vosje weg..

Ik zou echt niets anders weten..

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:54

Nadine, jij mag Amigo zeker niet mee?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-12 19:55

* DENK DENK *