Fotoshoot lusitanopaarden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovezico

Re: Fotoshoot lusitanopaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:29

Gwn niet door gaan ik vindt dat echt niet leuk en btw de gene die het wel leuk vinden mogen gwn mee helpen hoor!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:30

lovezico schreef:
Mossel@ zuleln we nu stoppen met ruzie maken?

Ik maak geen ruzie ;) maar zou wel graag willen weten waarom jou moeder mij wil aanspreken?

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:31

Robijntjah schreef:
Ik zou wat vergunningen bij bos en duin kunnen kopen mits de modellen dat geld naar mij over maken!

Ja is goed ik neem het geld dan gwn mee naar jouw toe!

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:31

Kap nou gwn met er over doorgaan ja

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:32

Miss doet ze het wel dan neit meer maar ik wil wel een leuke sfeer enn effe voor de duidelijkheid MENSEN MOGEN GWN WEER HELPUHH HOOR

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:32

Zou je aub ABN willen typen, is wat makkelijker te lezen en volgen :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:33

@ Lovezico, schiet eens niet zo in de stress....

Het leek erop dat je niet mee kon. Toen heb je aangegeven dat andere mensen de organisatie op zich mochten nemen, dat is gebeurt.
Nu heb je het alsnog zo geregeld dat je kunt komen, en dat is heel mooi. Natuurlijk hoor jij erbij te zijn, en niemand zegt dat je vriendin niet welkom is. In eerste instantie was de vraag alleen hoe het zat.

De organisatie stond mooi op poten, de lijstjes waren duidelijk, de datum is duidelijk, de fotografen die meegaan zijn duidelijk, de modellen die meegaan zijn duidelijk, inclusief ijzelf, en dus blijkbaar Shelly.

Zorg gewoon dat je kunt 15-7, 's middags. Dat je je paardje mooi voor elkaar hebt. Dan komt het vanzelf goed.

Ik denk dat Sjolvir een goed punt heeft qua parkeren, zij kent het daar blijkbaar, ik niet.

@Sjolvir, heb jij een goed alternatief, waar parkeren wel mogelijk is op zondag, en waar je dus ook trailers kwijt kan?

Het zet wat kwaad bloed bij mensen dat je dit topic wilt sluiten, omdat mensen zich erop verheugen, afspraken maken, en dingen plannen en regelen.
Ik denk ook niet dat dat is wat je echt wilt, ik denk dat je gewoon een leuke meeting met mooie paarden en leuke mensen wilt. En dat is precies wat er aan het ontstaan is.

Als iedereen vanaf nu gewoon weer vriendelijk is tegen topicstarter Lovezico, en als Lovezico zich beseft dat dingen gewoon goed lopen, en dat ze zeker is van een plek (Incl. connemara) volgens mij kunnen we dan gewoon lekker verde hier.

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:34

Goed ideee! super bedankt

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:37

Ik weet me god nog niet waar we moeten parkeren miss dat we met vrachtwagen komen maar ik denk dat niet past

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:38

Nou nou niemand is onvriendelijk geweest tegen ts ;)

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:39

Ahaha en ik ben ook niet onvriendelijk geweest tgen mossel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:40

Ik schiet geen vergunningen voor, ik ga komend weekend even langs bos en duin om eea na te vragen! Misschien hebben zij nog ideeën over parkeren!
De kosten per vergunning laat ik dan ook meteen weten en diegene die er 1 willen kunnen dat bedrag naar mij overmaken, dan zorg ik dat ze er de 15e zijn!

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:41

Effe voor de duidelijkheid me moeder zegt net dat je een ruiterbewijs nodigt hebt\?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:42

Femke_Tweety schreef:
@ Lovezico, schiet eens niet zo in de stress....

Het leek erop dat je niet mee kon. Toen heb je aangegeven dat andere mensen de organisatie op zich mochten nemen, dat is gebeurt.
Nu heb je het alsnog zo geregeld dat je kunt komen, en dat is heel mooi. Natuurlijk hoor jij erbij te zijn, en niemand zegt dat je vriendin niet welkom is. In eerste instantie was de vraag alleen hoe het zat.

De organisatie stond mooi op poten, de lijstjes waren duidelijk, de datum is duidelijk, de fotografen die meegaan zijn duidelijk, de modellen die meegaan zijn duidelijk, inclusief ijzelf, en dus blijkbaar Shelly.

Zorg gewoon dat je kunt 15-7, 's middags. Dat je je paardje mooi voor elkaar hebt. Dan komt het vanzelf goed.

Ik denk dat Sjolvir een goed punt heeft qua parkeren, zij kent het daar blijkbaar, ik niet.

@Sjolvir, heb jij een goed alternatief, waar parkeren wel mogelijk is op zondag, en waar je dus ook trailers kwijt kan?

Het zet wat kwaad bloed bij mensen dat je dit topic wilt sluiten, omdat mensen zich erop verheugen, afspraken maken, en dingen plannen en regelen.
Ik denk ook niet dat dat is wat je echt wilt, ik denk dat je gewoon een leuke meeting met mooie paarden en leuke mensen wilt. En dat is precies wat er aan het ontstaan is.

Als iedereen vanaf nu gewoon weer vriendelijk is tegen topicstarter Lovezico, en als Lovezico zich beseft dat dingen gewoon goed lopen, en dat ze zeker is van een plek (Incl. connemara) volgens mij kunnen we dan gewoon lekker verde hier.

_/-\o_

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:44

Weet iemand nog een site waar ik een leuke lakneusriem kan kopen voor 15 julie?

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:45

Wel in het bruin omdat al me setjes bruin zijn :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:46

lovezico schreef:
Effe voor de duidelijkheid me moeder zegt net dat je een ruiterbewijs nodigt hebt\?

Nee, een vergunning!!!
Die die ik al noemde, ruiterbewijs is niet nodig.

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:48

Ah okee

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:48

Geen idee, ik zit niet zo in dat soort spul. Mogelijk divoza, oxer-ruitersport of zoiets. Tijd zat nog om je harnachement voor elkaar te krijgen.

Even voor hoe leuk het kan zijn, zo'n fotomeeting: Dit is het linkje naar een website waar foto's staan van de meeting afgelopen 1 april in de Soesterduinen...

http://meeting-soest.weebly.com/index.html

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:52

Oeh oeh leuke foto''s ik doe altijd me mond open bij foto's ahaha :o

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:53

Goed alternatief om te parkeren heb ik niet, helaas.
Ik weet er aardig de weg, dus al sta ik aan de andere kant van het duin ik weet de locatie wel te vinden.
Maar praktisch is het niet als je zo'n eind van de locatie staat.

Ochtend zal geen probleem zijn, zorg wel dat je combinatie klaar staat om weg te kunnen rijden.
Middag, tja.... ik ben heel eerlijk, ik vermijd dat al jaren!
En ben ook echt van plan om niet nu 's middags me daar in die mierenhoop te mengen, qua auto's.

B en D heeft maar klein parkeerplaatsje, rest moet langs de weg staan.
Let op, laatste stukje weg naar B en D loopt dood, als je daar met je trailer terecht komt als het druk is, sterkte!!
Je kan net voor B en D, nog wel naar rechts, richting Udenhout en de rustende jager, die kant op kan je ook
pakerkeren, langs de weg.
(pas wel op de parkeer verboden)
Bij de rustende jager wel 2 parkeerplaatsen, maar klein en eind weg.
Er tussen in bij den brand vaak ook vol (heel mini mini plaastje)

Ga ervan uit dat aan de andere kant van het duin parkeren geen optie is, want dan verdwaald iedereen.

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:57

Ik kan dus niet sochtends komen omdat het uur rijden is (; dan moeten we al om 9 uur vetrekken en ze moeten ook nog eten en stallen mesten

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 19:57

Informatie Modellen:
handige regels
- Zorg dat jij en je paard een geheel vorm. Niet te opvallende kleuren, tenzij dat je bedoeling is of het erg goed staat. Het mooiste is wanneer je in harmonie bent met je paard, door niet al te schreeuwerige kleuren aan te trekken.
- Zorg dat je in nette kleren komt, geen gescheurd oid.
- Traditionele kleding die bij je paard past is altijd ontzetten leuk! Gewoon meenemen dus!
- Je kunt ervoor kiezen om je paard te knotten, zorg er dan wel voor dat je paard netjes geknot is! Dat is natuurlijk wel zo mooi voor de foto's. Bij paarden met lange manen is het vaak mooier om deze los te houden. Een hengsten vlecht kan ook erg mooi zijn.
- Zorg dat je tuigage goed schoon is. Het liefst ook dat je tuigage dezelfde kleuren hebben. Dus liever geen bruin zadel met een zwart hoofdstel. Leren en show/voorbreng halster kunnen vaak erg mooi op de foto zijn!
- Probeer iets mee te nemen wat de aandacht van het paard kan afleiden. Bijvoorbeeld rammelende geluidjes ect. Een tweede hand kan ook altijd van pas komen!
- Neem een borstel mee, kan altijd van pas komen.
- Het is de bedoeling dat we beginnen met portret foto's, wat inhoud zonder zadel.
- Neem zelf iets van drinken voor het paard mee, dit is er niet aanwezig.
- Lees ook nog even de informatie voor fotografen door, dan weet je wat je kan verwachten!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 19:58

knap gekopieerd :P Maar er staat natuurlijk wel nuttige info in.

lovezico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-12 20:02

ahah jaa drm had ik het effe gekopierd