Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:@ Lovezico, schiet eens niet zo in de stress....
Het leek erop dat je niet mee kon. Toen heb je aangegeven dat andere mensen de organisatie op zich mochten nemen, dat is gebeurt.
Nu heb je het alsnog zo geregeld dat je kunt komen, en dat is heel mooi. Natuurlijk hoor jij erbij te zijn, en niemand zegt dat je vriendin niet welkom is. In eerste instantie was de vraag alleen hoe het zat.
De organisatie stond mooi op poten, de lijstjes waren duidelijk, de datum is duidelijk, de fotografen die meegaan zijn duidelijk, de modellen die meegaan zijn duidelijk, inclusief ijzelf, en dus blijkbaar Shelly.
Zorg gewoon dat je kunt 15-7, 's middags. Dat je je paardje mooi voor elkaar hebt. Dan komt het vanzelf goed.
Ik denk dat Sjolvir een goed punt heeft qua parkeren, zij kent het daar blijkbaar, ik niet.
@Sjolvir, heb jij een goed alternatief, waar parkeren wel mogelijk is op zondag, en waar je dus ook trailers kwijt kan?
Het zet wat kwaad bloed bij mensen dat je dit topic wilt sluiten, omdat mensen zich erop verheugen, afspraken maken, en dingen plannen en regelen.
Ik denk ook niet dat dat is wat je echt wilt, ik denk dat je gewoon een leuke meeting met mooie paarden en leuke mensen wilt. En dat is precies wat er aan het ontstaan is.
Als iedereen vanaf nu gewoon weer vriendelijk is tegen topicstarter Lovezico, en als Lovezico zich beseft dat dingen gewoon goed lopen, en dat ze zeker is van een plek (Incl. connemara) volgens mij kunnen we dan gewoon lekker verde hier.