_Jody_ schreef:Wij zijn heel gezellig hoor Heb nadat ik bij de hema ben geweest ff gehamsterd bij de ah Dat denk ik wel ja dat had ik eigenlijk ook moeten doen. stom van me
ik heb er zin in!!! Sam, ik geef nog ff door dat we om 10 uur afspreken op CS aan Larissa. See you all tomorrow!
Heb ook nog lekkere snoepjes en koekjes gekocht om te delen @Erwin: Als je maar brood en drinken in huis hebt, ben je al een heel eind en neem je portemonnee en entreebewijs mee en je bent er
_Jody_ schreef:Heb ook nog lekkere snoepjes en koekjes gekocht om te delen @Erwin: Als je maar brood en drinken in huis hebt, ben je al een heel eind en neem je portemonnee en entreebewijs mee en je bent er komt goed
Vervoer heen: check Extra kleren: check Paraplu: heb ik niet Vervoer terug: fail maar moeders wil me vast wel ophalen *fingers crost*
Hoelaat kom je aan ?Blacky & Joellenaomi_ om 10 uur/ half 11Als iedereen dat even invult ? En waaaar spreken we af ?
Blacky schreef:Hoelaat kom je aan ?Blacky & Joellenaomi_ om 10 uur/ half 11_Jody_ en Erwin89 om 10 uur/half 11Als iedereen dat even invult ? En waaaar spreken we af ?Bij de ingang? Licht er beetje aan hoelaat iedereen aankomt vind ik, want als mensen later zijn kun je beter alvast naar binnen gaan
Jammer dat niemand meer gereageerd heeft.....Maar zie dat er kwa reizen beetje groepjes gevormd zijn, maar herkennen de groepjes elkaar wel dan?
Moet wel lukken. Als jullie letten op een meisje met rood lang haar, dan kunnen jullie haast niet missen.
Ik heb een lichtblauwe jas aan (grijzig) en een grijze met bruine tas mee en Erwin heeft knal oranje haar, dus wij moeten dan wel opvallen lijkt mij Deed net mijn gordijnen open en het eerste wat ik zag was regen
Ik neem mijn handparaplu mee, wou eerst regenjas aandoen, maar als het dan later op de dag warmer word is dat ook weer zo warm Zeulen we de tassen mee of doen we die ergens in een kluisje ofzo?
Zijn jullie al onderweg Jody?Jongens, de kaartjes zijn voorlopig nog geldig.. We kunnen ook volgende week zaterdag gaan ifzo
Komt vast allemaal goed! Ergens in de middag is wel droog (allemaal over getrokken denk ik) Ik ben er om 11 uur.