Dacht ik al, ik vind zonder beschermers ook mooier. Heb allerlei kleuren dekjes, moet er alleen een shirt/vest/trui/jas (hangt van het weer af) bij zoeken. Rood/Beige/bordeau/donkerblauw/lichtblauw/fel blauw/zwart met roze randje/fel groen/groen/fel oranje/oranje/wit/grijs/bruin.
Ik zit ook nog te twijfelen voor een setje. Ik heb een mooi nieuw blauw dekje, maar ik heb niets dat ik er zelf bij pas. Geel vind ik altijd mooi, maar dat hebben we al zo vaak Dat is wel jammer dat ik niet in setje kan/ben met haar. Toch maar eens tshirts op een dekje af gaan stemmen Ik kan ook in zwart komen, maar ik ben bang dat mijn huid en haar bles dan zo lastig goed te krijgen zijn - zwart & wit bij elkaar. Ach, ik ga nog even door piekeren Moeten wel een beetje mooi voor de dag komen Ook het vervoeren en met poepen etc. Ik denk dat ik haar maar volledig inbandageer zodat haar witte benen niet vies gaan worden.
Wat is fel? Ik heb een blauw dekje, kobalt blauw zeg maar.
Hoop dat mijn merrie zondag weer goed is, ze is gisteren in de sloot gevallen, loopt goed, maar heeft wel een dik warm been Maar ga er vanuit dat dat snel weer weg trekt omdat ze er ook niet pijnlijk of gevoelig op is.
omdat we al 3 zwarte paarden hebben wilden we toch opzoek naar een ander kleurtje. het is een hele leuke fjord geworden. zodra ik een foto heb zal ik m hier plaatsen.
Vraagje Is er iemand die mij zondag van een station ergens in de buurt kan oppikken en naar en van het strand kan rijden? Ik ben helaas gebonden aan het ov en als ik moet lopen moet ik zo vroeg op
Vraagje; willen jullie trens (shockemohle rondgenaaid) of stang en trens? (passier rondgenaaid) zal beide wel meenemen anders! En met of zonder beschermers? (zwart/wit/bandages/niets)