Is inderdaad heel bijzonder Ulaantje! Voor jou is het extra leuk om de foto's straks terug te zien omdat je dat beeld nog niet kent.
Voor mij heeft deze shoot inmiddels ook een bijzonder emotionele lading gekregen. Na lang wikken en wegen ben ik tot het besef gekomen dat ik niet meer verder kom op mijn pony, ze heeft haar leeftijd, bouw en verleden niet mee om er nog meer uit te halen dan dit. Ik heb haar nu zo'n 6 jaar en in het begin was ze echt dood gereden. Je moest schoppen met je been en ze was knoert hard in haar mond. Inmiddels staat ze super aan mijn been en is ze veeel lichter in haar mond. We kunnen wijken, schouderbinnenwaarts, simpele galopswissel, een L2 proefje rijden, ze is gek op springen en kan prima een oxertje van 1meter springen. Met onderlinge wedstrijden worden we altijd 1e. Dus ik ben eigenlijk super trots op haar! Maar als ik zelf verder wil komen dan moet ik overstappen naar een ander paard. Ik heb nu ook nog de leeftijd en de vrijheid om verder te leren, want wanneer ik over een aantal jaar moeder ben zal het paardrijden toch tijdelijk op een lager pitje komen te staan. Ook volg ik nu de Oruncursus en ik merk dat het moeilijk bij te benen is voor mijn pony. Een hele moeilijke beslissing, maar ik ga dus een leaser voor haar zoeken (voor 3 of 4 dagen per week en dan de rest van de week uiteraard zelf) zodat ik een 2e paard er naast kan nemen waarop ik kan doorgroeien. Maar omdat ik mijn pony letterlijk uit de oliebol heb gehaald (ze werd zwaar verwaarloosd bij haar vorige baasje) heb ik de belofte gemaakt om haar nooit meer weg te doen en af te danken. Ze is niet zomaar een paard voor de sport, maar wel echt een familielid van ons.
Maargoed, een hoop geklets, ik ga dus een stapje terug doen met het rijden op mijn pony en daarom ben ik extra blij met deze fotoshoot, want ik hoop dat ze nog een keer zich wilt uitsloven voor mij en dat ze daarna een heel lief leerpaard zal zijn voor een ander meisje.
Zo website klinkt heel goed! Lijkt me heel handig! Wat mij betreft moeten jullie dat als fotografen onderling even uitvechten
Maar ik ben voor!
Vealosz schreef:Ohja, als je wil kan ik mss zorgen dat mijn lieve vadertje (zit bij defensie) tussendoor even komt kijken (voor het geval dat er lastige militairtjes komen

)? En als mensen zin hebben om een bedrag bij elkaar te leggen dat ik wel boodschappen wil doen, omdat ik kan begrijpen dat niet iedereen vanalles mee kan nemen. Het is maar een idee.

Dat klinkt goed van de vader!! Altijd handig
Dan hebben we een beschermer bij ons voor het geval dat.
Over boodschappen; ik had eigenlijk bedacht dat iedereen gewoon voor zichzelf mee neemt wat hij lekker vind. Zoals broodjes, wat drinken etc. Dan zitten we ook niet met het probleem 'die lust dit wel en die lust dit niet' en het is op zich toch een kleine moeite om thuis even wat broodjes te smeren en een appeltje mee te nemen? en ik was wel van plan om wat algemeens te halen om uit te delen, maar niet voor tientallen euro's hoor, gewoon een kleinigheidje.
EquiPhoto schreef:Goed idee vealosz, is er op de locatie zelf geen kiosk oid?
Is het niet handiger om een team van 2 fotografen 1 model te fotograferen op portret? Anders moeten de modellen veel wachten. Tis maar een idee hoor.
Dat hebben we bewust zo gedaan dat ieder model ook een rust moment tussendoor heeft. Zie een aantal pagina's terug waar we hebben gebrainstormed over een passend schema. Uiteindelijk was iedereen het met dit schema eens. Dus als je het niet erg vind hou ik het graag zo
zwenneke schreef:Even voor de duidelijkheid: kan ik navigeren naar Verlengde Arnhemseweg 101? En dan dus de parkeerplaats tegenover Juffrouw Tok?
Toen ik daar pas was heb ik de tom tom ingesteld op Wijde Veldweg te Ede (zonder huisnummer) en toen zijn we daar aangekomen