Fotomeeting Schimmels 27 mei Arnhem (nog enkele plaatsen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liin

Re: Fotomeeting Schimmels 27 mei Arnhem (nog enkele plaatsen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:37

Ik maak denk ik een linkje met alle foto's die kan ik posten in dit topic, of allemaal pb'n.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 10:57

@Liin, vind jij zo'n site niet handig dan?
Kunnen alle fotografen inloggen en onder het kopje van het paard je foto's plaatsen.

zwenneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:02

Ik lever de foto's ook liever via mijn eigen site als dat mag.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:36

Hmm.. lijkt me persoonlijk niet erg handig voor de modellen. Moeten ze overal en nergens de foto's gaan zoeken.

Dus maar even bedenken hoe we dat gaan doen :=

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:39

Mij maakt het persoonlijk niet veel uit. Ik denk dat een gezamelijke website idd handiger is.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 11:55

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:00

Idd lijkt me heel erg handig ja :)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 12:01

Jill: Er staat zo af en toe een frietaanhanger..

Laurahh: Ja ik kom je dan 9 uur ophalen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 14:05

Is inderdaad heel bijzonder Ulaantje! Voor jou is het extra leuk om de foto's straks terug te zien omdat je dat beeld nog niet kent.

Voor mij heeft deze shoot inmiddels ook een bijzonder emotionele lading gekregen. Na lang wikken en wegen ben ik tot het besef gekomen dat ik niet meer verder kom op mijn pony, ze heeft haar leeftijd, bouw en verleden niet mee om er nog meer uit te halen dan dit. Ik heb haar nu zo'n 6 jaar en in het begin was ze echt dood gereden. Je moest schoppen met je been en ze was knoert hard in haar mond. Inmiddels staat ze super aan mijn been en is ze veeel lichter in haar mond. We kunnen wijken, schouderbinnenwaarts, simpele galopswissel, een L2 proefje rijden, ze is gek op springen en kan prima een oxertje van 1meter springen. Met onderlinge wedstrijden worden we altijd 1e. Dus ik ben eigenlijk super trots op haar! Maar als ik zelf verder wil komen dan moet ik overstappen naar een ander paard. Ik heb nu ook nog de leeftijd en de vrijheid om verder te leren, want wanneer ik over een aantal jaar moeder ben zal het paardrijden toch tijdelijk op een lager pitje komen te staan. Ook volg ik nu de Oruncursus en ik merk dat het moeilijk bij te benen is voor mijn pony. Een hele moeilijke beslissing, maar ik ga dus een leaser voor haar zoeken (voor 3 of 4 dagen per week en dan de rest van de week uiteraard zelf) zodat ik een 2e paard er naast kan nemen waarop ik kan doorgroeien. Maar omdat ik mijn pony letterlijk uit de oliebol heb gehaald (ze werd zwaar verwaarloosd bij haar vorige baasje) heb ik de belofte gemaakt om haar nooit meer weg te doen en af te danken. Ze is niet zomaar een paard voor de sport, maar wel echt een familielid van ons.

Maargoed, een hoop geklets, ik ga dus een stapje terug doen met het rijden op mijn pony en daarom ben ik extra blij met deze fotoshoot, want ik hoop dat ze nog een keer zich wilt uitsloven voor mij en dat ze daarna een heel lief leerpaard zal zijn voor een ander meisje.

Zo website klinkt heel goed! Lijkt me heel handig! Wat mij betreft moeten jullie dat als fotografen onderling even uitvechten :P Maar ik ben voor!

Vealosz schreef:
Ohja, als je wil kan ik mss zorgen dat mijn lieve vadertje (zit bij defensie) tussendoor even komt kijken (voor het geval dat er lastige militairtjes komen :+)? En als mensen zin hebben om een bedrag bij elkaar te leggen dat ik wel boodschappen wil doen, omdat ik kan begrijpen dat niet iedereen vanalles mee kan nemen. Het is maar een idee. :+

Dat klinkt goed van de vader!! Altijd handig :P Dan hebben we een beschermer bij ons voor het geval dat.

Over boodschappen; ik had eigenlijk bedacht dat iedereen gewoon voor zichzelf mee neemt wat hij lekker vind. Zoals broodjes, wat drinken etc. Dan zitten we ook niet met het probleem 'die lust dit wel en die lust dit niet' en het is op zich toch een kleine moeite om thuis even wat broodjes te smeren en een appeltje mee te nemen? en ik was wel van plan om wat algemeens te halen om uit te delen, maar niet voor tientallen euro's hoor, gewoon een kleinigheidje.

EquiPhoto schreef:
Goed idee vealosz, is er op de locatie zelf geen kiosk oid?
Is het niet handiger om een team van 2 fotografen 1 model te fotograferen op portret? Anders moeten de modellen veel wachten. Tis maar een idee hoor.

Dat hebben we bewust zo gedaan dat ieder model ook een rust moment tussendoor heeft. Zie een aantal pagina's terug waar we hebben gebrainstormed over een passend schema. Uiteindelijk was iedereen het met dit schema eens. Dus als je het niet erg vind hou ik het graag zo :D

zwenneke schreef:
Even voor de duidelijkheid: kan ik navigeren naar Verlengde Arnhemseweg 101? En dan dus de parkeerplaats tegenover Juffrouw Tok?

Toen ik daar pas was heb ik de tom tom ingesteld op Wijde Veldweg te Ede (zonder huisnummer) en toen zijn we daar aangekomen

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 15:22

EquiPhoto schreef:
Goed idee vealosz, is er op de locatie zelf geen kiosk oid?

Er staat een Wien ijs met mooi weer, verder niks. Dus zelf meenemen is wel handig, als we het nog gaan veranderen, 't is voor mij 30 minuten fietsen naar de Ginkelse heide, en ik woon zelf in Ede Centrum, dus ik zou zo iets mee kunnen nemen. Desnoods kunnen terugfietsen als we iets belangrijks vergeten ;)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:46

@Organisatie, volgensmij moeten jullie mijn nummer nog hebben of niet?

Over het draad, hoeveel meter draad is er nodig? Ik denk dat ik het wel mee kan nemen in de trein, zo groot/zwaar is het niet ;)

Snne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:03

Ik deel samen met mijn zusje het paard. Wij hadden het idee om beide te rijden bij de rijfoto's. Mijn zusje wou graag zonder zadel. Dus nu is mijn vraag of het handig is als ik tussendoor (fotografen wissel) even een zadel erop leg?

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:05

Jahoor, dat lijkt me handiger dan andersom. Want dan heb je misschien al zweetvlekken van 't zadel :D
Dus eerst zonder en dan met lijkt me het beste ja ;)

Snne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:07

Ja, daar zaten wij ook al aan te denken. En zadel erop doen kost ook maar een paar min.

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 20:43

ehm, moeten we aan de wijde veldweg parkeren of bij jufrouw tok? :P

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:21

namens mij en danielle, wij moeten beide helaas afzeggen. Danielle moet om 4 uur op het vliegveld zijn dus ze gaat het niet redden.
ik meld me ook af, rocky is weer niet lekker en zolang we niet weten wat ie heeft gaan we nergens met hem heen.
ik baal heel erg, maar de pony gaat voor! :(

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 00:51

@ linn: aan de wijde veldweg, tegenover juffrouw tok zijn 2 parkeerplaatsen. (zie foto plattegrond)

@ Snne_: tuurlijk, geen probleem!

@xmichxrocky: Wat jammer! Ik snap dat je pony voor gaat uiteraard, maar wel erg jammer! beterschap voor je pony

Helaas heeft iLOVEVIDO ook afgemeld per pb.

Dat betekent dat er dus 3 modellen zijn afgevallen. Hoe zullen we dit oplossen? Iemand suggesties? We hebben nog maar een paar dagen... :=
Al zouden we er tenminste 2 kunnen vinden, dat zal wel mooi zijn voor ons schema.

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:57

@xmichrocky, jammer maar begrijpelijk pony's gezondheid gaat voor ja.

Renske met mabel staat nog op de reserve lijst, geen bokker maar dat is toch niet zo erg?
Ik weet zo ff niet meer wie haar kent, maar miss wilt diegene vragen of ze nog wilt en kan komen.
Dan zitten we nog op 8

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 01:06

Ja dat klopt inderdaad ulaantje, xJitske kent haar :). En C spirit had ook interesse, heb haar een pb gestuurd.

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 01:08

Okee, laten we hopen dat ze kunnen, dan zijn we met 9.
En hopen dat nu niemand meer afmeld

Liin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:19

Ja hier zelf ook een schimmel maar die staat op rust.. Anders had ik haar graag mee genomen

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:48

ik heb nog wel een gave bruine maar das geen schimmel :') of ik moet vragen of ik pukje mee kan nemen?

rock gaat sws niet mee, hoe jammer ik het ook vind, ik laat wel een x iemand komen :p

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:19

Haha ik heb ook nog wel een gave bruin/rood kleurige, maarja ook geen schimmel hahaha.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:32

Is er niet ergens een 'schimmels HK-topic'?
Dan kan je daar een oproepje doen :D

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:33

Ik kijk wel even!

edit: kan niks vinden.. iemand nog kennissen met een wit paard?