weet ik.. maar zat daarnet in dilemma omdat ik de helft van mijn fotos miste en ik had ff wat gegeten en met de hond rond geweest.. sorry misschien dat ik er straks 1 of 2 uit pluk
spikkel nu ga ik douchen en op bed ben nog lang niet klaar met alle fotos.. dus wil morgen er ff rustig voor gaan zitten trusten
Ik doe vandaag even niks meer met de foto's. Loop dit weekend beetje achter met studie moet nodig weer aan de bak! Even voor Japielover nog een plaatje:
moge ben al een tijdje bezig met de fotos.. maar wil ze eerst allemaal af hebben zodat ik ze allemaal in 1x kan verkleinen
Als modellen hun email adres naar mij PB-en en daarin aangeven welk paard van hun was zal ik van de week deze via mail opsturen!
Romytjuuh schreef:Als modellen hun email adres naar mij PB-en en daarin aangeven welk paard van hun was zal ik van de week deze via mail opsturen!Je hebt van mij een pb'tje.
Ben zooo benieuwd naar de rest!Vind ze zo enorm gaaf! ben vooral benieuwd naar de foto's met me vriend en mij samen
1tje van japie groot: http://i1224.photobucket.com/albums/ee377/Aniek_L/Fotomeeting%20bokt/IMG_6244.jpg
nog een paar touwtjes dan alles kopieren en verkleinen en verscherpen.. naam erop en klaar dus nog ff geduld