Super dat mijn plan werkt! Haha! Ik wil dan wel een middagje/ochtendje komen om foto's te schieten. Is ook wel leuk oefenmateriaal!
Wordt het een ochtend en middag, of alleen ochtend of alleen middag? Beiden ga ik namelijk niet fotograveren. Misschien van 11 uur tot uurtje of 3?
Dan kunnen we voor een paardenshoot eind maart of juni kijken? Als we een datum hebben kan het zijn dat sommigen niet kunnen, maar dat moeten we dan even bekijken!
Van 11 tot 3 vind ik prima tijd, of ik helemaal tot het einde kan blijven kan ik niet beloven.. mn moeder past op mn dochtertje, en die slaapt nog 's middags dus even kijken tot hoelaat ze het vol houdt.
volgens mij 2 of 3? en ik en nog iemand die miss even camera meenemen.
Mama_Rianne
Geplaatst: 01-02-12 22:46
Kamelen, dromedaris en 2 zebra's! Valt best mee hoever lopen het is hoor.. aan het einde van de zandverstuiving en die is in Doornspijk niet zo heel groot vergeleken met Hulshorst. Daar ben je zo!
Rebekah wou volgens mij ook foto's komen maken.
woollieh
Geplaatst: 01-02-12 22:48
Modellen mét hond (géén paarden!!) - Aranel, (2 cavalier king charles spaniël teven) - Twilight (kruising) - _PSM_ (kruising) - vroli1 (kooiker x cavelier) - mama_rianne (border collie met 12,5% husky reu)
Fotografen (dus om honden te fotograferen): - vroli1 - mama_rianne -woollieh -
Idd, is niet heel ver lopen hoor!
__PSM__
Geplaatst: 01-02-12 22:49
Hmmm bij nader inzien kan dat ook wel... Kwam met paard altijd van andere kant...
woollieh
Geplaatst: 01-02-12 22:50
Als je maar doorloopt kom je er wel.. Het is wel vanaf de parkeerplaats de hele zandverstuiving over..
Ja, staan er idd nog niet zo heel lang! Ze hebben een wei gemaakt voor die beesten tegen de zandverstuiving aan in het bos gedeelte zeg maar. Waar die huisjes zitten..
Ik zag dat het al verschoven was naar een andere dag voor de paarden, daar ben ik wel heel erg blij mee. Ik moet van ver komen en heb weinig zin om nog zieker te worden...