Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Ik zou wel graag als fotograaf meewillen, moet alleen nog wel een snel vrij gaan vragen dan..
(als het kan zou ik zo nog even snel gaan kunnen kijken of het nog kan.., moet ik het wel voor kwart voor 8 weten want om 8 ur gaat de winkel dicht)
Neej schreef:ik ben als het goed is nét uit het gips de 18e (klein ongelukje met een mojito en een gladde vloer, gebroken pols als resultaat) maar das nog niet zeker, waarschijnlijk kan ik mijn vriend meenemen die dan Ollie vasthoudt enzo, dus dan moet er geen probleem zijnMaar ik denk, ik meld het even
Hopelijk kan ik ook nog voor die tijd een trimster regelen want zelf trimmen gaat ook niet echt met een gipsarm
Ivonka schreef:Neej schreef:ik ben als het goed is nét uit het gips de 18e (klein ongelukje met een mojito en een gladde vloer, gebroken pols als resultaat) maar das nog niet zeker, waarschijnlijk kan ik mijn vriend meenemen die dan Ollie vasthoudt enzo, dus dan moet er geen probleem zijnMaar ik denk, ik meld het even
Hopelijk kan ik ook nog voor die tijd een trimster regelen want zelf trimmen gaat ook niet echt met een gipsarm
Ja las al zoiets in het andere topic. Hoe heb je dat nu voor elkaar gekregen