Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:Neskolay schreef:Nee maar als er 2 van de ochtend naar de middag kunnen die carpoolen en dus samen moeten. Dan kan evt saskiaojan of ik naar de ochtend.
ik had jouw berichtje nog niet gezien
maar da's idd een goede optie!
MissToseland schreef:laat maar.. ik snap het niet meer hoor
dan de optie dat 1 paard een kwartier pauze heeft per ronde.
En als iedereen het dan te lang vind gaat duren dan moet worden afgewogen of je wel echt mee wilt.
Sita_ schreef:Neskolay schreef:Nee maar als er 2 van de ochtend naar de middag kunnen die carpoolen en dus samen moeten. Dan kan evt saskiaojan of ik naar de ochtend.
Maar dan zit je alsnog met 4 smorgens en 6 smiddags toch? Want er dan er dan 2 naar de middag en 1 naar de ochtend..
Citaat:Fotografiemeeting Zondag 23 Oktober..
Het meer is gelegen aan de weg ‘Canada ‘. Er is voldoende parkeergelegenheid zowel links als rechts van de weg.
Aanvang:
De ochtendgroep start om 10.00 uur.
Fotografen worden verzocht een kwartier van te voren aanwezig te zijn ivm het klaarzetten van de ‘paddockjes’ en het voorbereiden van de shoot.
Omstreeks 13.00 uur is er een half uur pauze voor de fotografen.
De middaggroep start om 13.30 uur.
De dag zal eindigen omstreeks 16.00 uur.
Ochtendploeg..
Portret/actie duurt tot 12 uur, daarna is er een uurtje ingepland voor rijfoto's & waterpret..
**
Middagploeg..
Portret/actie duurt tot +/- 15 uur, daarna is er een uurtje ingepland voor rijfoto's en waterpret..