Oh dan doet mijn pc gewoon maf want hij opent hem bij mij in image ready maar die loopt vast dus beetje vervelend...
Ohja NEF dat was het vind al die termen op elkaar lijken haha stomme letters... RAW wist ik ja. Dan ga ik mijn pc maar eens door elkaar schudden wie weet helpt het.
Dan zeggen ze dat grof geweld niet helpt maar mijn pc doet het nu wel .. haha
s1993
Geplaatst: 05-10-11 19:51
Doen alle fotografen PNG? oliebol, ik doe JPEG
xNavatu
Geplaatst: 05-10-11 19:55
nou.. ik kap er maar weer mee voor vandaag.. wilde de laatste (nja, los van de rijfoto's dan) foto van lets go opslaan, wil photoshop mn foto's niet meer opslaan ):
TinkerTom
Geplaatst: 05-10-11 19:56
ohh das knudde...
ik heb het wel eens als ik ineens teveel foto s open heb in RAW...dan heeft hijineens te weinig geheugen ofzo... even photoshop afsluiten en weer opnieuw starten dan doet ie het bij mij wel weer.
nee dat was de laatste foto die open stond En ik heb sowieso nooit zulke problemen, want ik heb best veel werkgeheugen haha
Maar ik moest er zowieso mee stoppen want heb nog bergen hw... ben nu lets go aant uploaden Alleen de rijfoto's daarvan moeten nog, maar die komen later (:
Anoniem
Geplaatst: 05-10-11 20:00
Ik heb anouk gespot, die een paard zoekt
lieke123
Geplaatst: 05-10-11 20:03
Fading schreef:
Ja, ik heb ze als PNG opgeslagen, dat doen alle fotografen hier eigenlijk. Krijg je de beste kwaliteit na bewerking
Zijn mijn foto's eigenlijk te rood op jullie scherm? Want mijn scherm staat volgens mij niet helemaal goed ingesteld (is sowieso niet gekalibreerd ofzo) en ik vind al jullie foto's zo geel, maar denk dat dit aan mijn scherm ligt, maar dan zijn mijn foto's wss bij jullie niet goed van kleur...?