haha nee joh hoet niet, was wel gezellig geweest. dacht dat het op een manege/stal was.
Succubi
Geplaatst: 26-10-11 11:53
@Monique: De meesten weten de regels in het bos niet, wij worden vaak uitgescholden door mountainbikers als wij op het ruiterpad rijden en hun erlangs willen . Ik maak mij er ook totaal niet druk om, ook niet om loslopende honden, als ze mij achtervolgen dan breng ik ze netjes terug. En laatst een spontane mountainbike wedstrijd onderling en dan wandel ik wel een stukje verder het bos in .
Nou, Gráni is van zij boeboe af en heeft praatjes voor 10, vanmiddag gaat hij weer de kudde in
Even zijn compliment spammen . Dit was de 2e keer oefenen
@Jinte: Is het een idee om een nieuwe lijst neer te zetten? Dan is er wat meer overzicht
Gráni staat weer lekker bij zijn vriendjes! Hij was helemaal blij, heeft het land verkent, in de modder gerold en zich lekker aan mij afgeveegd . Weer lekker de oude stinkerd!
Dit is wat we nu hebben. Er is een reservelijst voor de fotografen die stel ik vanavond even op! Een 5e model ga ik samen met Tessa uitzoeken wanneer zij terug is van vakantie
hier hondje in de lappen mand pfff arme dier is op het moment deels verlamd en de dierenarts weet niet nog wat het is morgen terug komen echt zo zielig pfff arm ding http://tinypic.com/player.php?v=2w2jyhf&s=5
ja het is ook echt zielig hoop dat de dierenarts morgen wel iets duidelijks aan wijs baar kan vinden hij laat op dit moment zijn poep ook lopen plassen wil die niet
dus ga elke paar uur met hem onder me arm na buiten maar ja blijft en lastig iets kan ook hernia nog wezen maar ja arm ding pfff
Succubi
Geplaatst: 28-10-11 21:05
Aaah Monique Wat sneu!! . Hopen dat de dierenarts wat vind!!
Ik ben gister voor een shoot in de duinen geweest, en er waren meerdere mensen die ons waarschuwden voor de boswachter... Dus toen zijn we naar het ruiterpad gegaan (+- 10 minuutjes wandelen) en daar zijn we helemaal niemand tegen gekomen en het is daar ook een prachtige omgeving. En daar zijn tevens ook veel minder mensen dan op de vlakte! Dus ik zou jullie zeker aan te raden om te parkeren etc. bij de 'gewone' parkeerplaats, en vanaf daar dus een stukje te voet te gaan naar het ruiterpad!