Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Nicky schreef:Zeker niet. Vond het zeer onpersoonlijk hoe ik daar afgelopen week op wedstrijd werd behandeld... Zeker met losrijden waren ze vreemd.
Arantes schreef:__Nicky schreef:Zeker niet. Vond het zeer onpersoonlijk hoe ik daar afgelopen week op wedstrijd werd behandeld... Zeker met losrijden waren ze vreemd.
Sorry dat ik nog reageer op een bericht van een paar pagina´s terug en het misschien een beetje offtopic is, maar mag ik vragen wat je dan vreemd vond? En wat je niet goed vond?
doerakje schreef:Zou ik me nog mogen opgeven met mijn paarden of zitten jullie al vol?
sanne_shelly schreef:Oke... komtie
Cody's engelse outfit: Klik
Westernoutfit + showhoofdstel: klik
Close up hoofdstel: klik
Westernzadel + dually halster (bitloos): klik
(bontje kan er evt ook af)
Westernzadel + one-ear hoofdstel: klik
Close-up hoofdstel: klik
Als ik dit hoofdstel neem hang ik er wel een ander bitje in, ik denk die van haar showhoofdstel, met dit ding heb ik nog nooit gereden en ik vind het er maar ingewikkeld uitzienDit hoofdstel matcht wel met het lederen borsttuig dat ik er nog bij ga doen.
Aan het borsttuig, in haar staart en in mijn haar komen ook nog bloemen. Ik heb ook nog satijnen linten (geel en oranje) die ik misschien om het hoofdstel kan draaien
Dussssssss, wat is jullie favoriet?
Charlottje schreef:sanne_shelly schreef:Oke... komtie
Cody's engelse outfit: Klik
Westernoutfit + showhoofdstel: klik
Close up hoofdstel: klik
Westernzadel + dually halster (bitloos): klik
(bontje kan er evt ook af)
Westernzadel + one-ear hoofdstel: klik
Close-up hoofdstel: klik
Als ik dit hoofdstel neem hang ik er wel een ander bitje in, ik denk die van haar showhoofdstel, met dit ding heb ik nog nooit gereden en ik vind het er maar ingewikkeld uitzienDit hoofdstel matcht wel met het lederen borsttuig dat ik er nog bij ga doen.
Aan het borsttuig, in haar staart en in mijn haar komen ook nog bloemen. Ik heb ook nog satijnen linten (geel en oranje) die ik misschien om het hoofdstel kan draaien
Dussssssss, wat is jullie favoriet?
Zeker weten die laatste!