Even, hoe kunnen op een besloten forum bezoekers zijn?
Dit is niet besloten als in 'niemand kan het zien', maar besloten als in 'we nemen niemand mee die niet bij 'Ons topic' hoort
Okay, dan begrijp ik het.
Garo
Geplaatst: 24-06-11 03:41
Hey Steef, heb jij dat ook bij ING? Ik kan er ook niet op en heb nog geen nieuw wachtwoord. ik hoorde vorige week van vriend dat er meer mensen dat probleem hadden, ik dacht dat het aan mij lag.
Oh my God, komt zij ook? Oh ja, wij mochten de bedden, de rest...... , gingen geloof ik paardrijden of zo. ik wil in de avond wel "vrijdag" vieren hoor! Dat betekent toast met veel kaasjes een wijntje en zoals eerder gezegd, Manuela brengt ons naar bed, die blijft nuchter, oh ja, Sjim ook. Nee hoor, gekheid.
Ik vind rijden leuk, maar zonder vind ik het ook prima hoor!!
Gezellig met zijn allen wijntje drinken en een lekker hapje erbij vind ik ook prima
beebie75
Geplaatst: 25-06-11 21:28
Maar hoe gaan we dat nou doen? Maken we een potje en doen we daar boodschappen voor? Of maken we een lijst dat iedereen wat mee neemt? Ik bedoel: je moet ook ontbijten bijvoorbeeld. Misschien is het ook wel een leuk idee dat iedereen 1 of 2 dingen maakt/meeneemt , zodat je zaterdagavond allerlei hapjes kan eten met wijn erbij? Als in stokbrood met liflafjes Kunnen jullie op vrijdag gourmetten als je met minder mensen bent?
Zaterdag hapjes, en dan een Rockje voor ontbijt en drinken?
blackpegasus
Geplaatst: 25-06-11 21:41
hahahaha
Ja we moeten idd kijken hoe we dat gaan doen. Ik weet niet of daar een winkel dichtbij is? Want als je bijna 2 uur in de auto zit is het niet handig om kaasjes oid mee te krijgen. Ik denk dat een potje ( ) makkelijker is en daar dan boodschappen van haalt
Laatst bijgewerkt door blackpegasus op 25-06-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt