Oke dus wordt in zomervakantie, aangezien die er al over 4 weken is .. Wat gaan we nou precies doen.. Picknicken + buitenritje? Of Strandrit? Of gewoon buitenrit?
ik wil ook wel heel graag op strandrit, maar niet met z'n allen. Ik weet nu al, dat gaat niet werken. De ene wil wel heel hard, de ander niet, en dan houd iemand hem weer niet, en krijgt niemand paarden meer terug, en word drama. Het KAN goed gaan, maar ik wil dat risico niet lopen dat het mis gaat. We moeten nu niet weer een discussie gaan voeren dan moet jemaar niet meegaan of we doen het toch ofzoiets, als we op buitenrit willen stel ik het volgende voor: gewoon een relaxed bosritje, zonder gecross, dat doe je maar een keer als jemet minder bent, en dan kan je zeggen: dan vind ik het niet leuk, maar ik denk dat het wel het veiligst is, en gewoon rustig rijden lekker in het bos is ook hardstikke leuk
Ik rijd nu een jaar op Martijn. Maar we rijden niet vaak buiten. In de bak ben ik wel een held maar daar buiten niet. Komt allemaal wel, ben wel steeds bezig met buiten uitstappen. Martijn kan wel tochten maken met andere paarden, maar omdat we het niet zo vaak doen mag hij me graag uittesten. Shetlandpony's, koeien en containers, alles is eng:P. Maar als iedereen zn eigen meeneemt, je weet niet hoe ze op elkaar reageren. Zullen net 2 tussen zitten die elkaar niet mogen en dan heb je problemen. Als je ergens paarden huurt zijn die paarden aan elkaar gewend. Dus dat iets wel iets veiliger..
_Bitje_
Geplaatst: 19-06-11 18:01
emjam schreef:
we kunnen idd wel ergens gaan waar je ook manege pony's kan krijgen, maar ik ga liever niet op een manegepony, neem ik liever mickey mee.
Of iets dat degene die hun eigen willen en kunnen meenemen, hun eigen meenemen. Voor degenen die dat niet lukt pony's huren. Kijken of er zoiets mogelijk is..
Marieke1495
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 08:00
_Bitje_ schreef:
emjam schreef:
we kunnen idd wel ergens gaan waar je ook manege pony's kan krijgen, maar ik ga liever niet op een manegepony, neem ik liever mickey mee.
Ik denk wel dat je een paar paarden kunt huren en een paar eigen.. Maar dan heb je er wel begeleiders bij denk ik.. Je krijgt die paarden niet zo mee..
idapaulien
Geplaatst: 20-06-11 12:53
Calimero_ schreef:
Ik denk wel dat je een paar paarden kunt huren en een paar eigen.. Maar dan heb je er wel begeleiders bij denk ik.. Je krijgt die paarden niet zo mee..
kim er zijn best wel veel maneges waar je gewoon een paard kunt huren.