Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:LisaDijk schreef:jaa dat zou best wel kunnen ja! maarja, die zouden dan gewoon moeten reageren op de mail die ik heb gestuurd
Dan doe je gewoon 24 mensen indelen en die andere 4 op de reservelijst (die het laatst hebben aangemeld). Er haken altijd mensen af
GinnyBanshee schreef:ja want amber die komt niet, en die heeft mijn charlie in maart , en ik haar tootEn het is ook wel ver rijden voor me. Dus ik schrijf me uit, dan kies ik liever lunteren in Mei
LisaDijk schreef:dat het op carnaval zou vallen wist ik ook niet, ik doe daar niet aan heb ook geen flauw idee wanneer dat is (woon in Amsterdam) dus dat is een beetje een foutje, maar ondanks dat zijn er toch nog genoeg aanmeldingen! en de volgende keer kunnen we kijken of we met zulke feestdagen rekening kunnen houden!
LisaDijk schreef:dat het op carnaval zou vallen wist ik ook niet, ik doe daar niet aan heb ook geen flauw idee wanneer dat is (woon in Amsterdam) dus dat is een beetje een foutje, maar ondanks dat zijn er toch nog genoeg aanmeldingen! en de volgende keer kunnen we kijken of we met zulke feestdagen rekening kunnen houden!