vevina schreef:Misschien heb ik er over heen gelezen, maar hoe doen we het dan met het geld voor Pink Ribbon? moet iedereen die mee doet met de rit een bedrag betalen en dat gaat dan naar Pink Ribbon?
Neej joh........sponsors zoeken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanneZiwan schreef:Weetje wie ik hier mis, de ts! Zij zag de Utrechtse heuvelrug naar mijn idee wel zitten,
maar misschien is haar mening hierover veranderd...
Maar hoe dan ook, haar plan, haar keuze lijkt mij?
sanapril schreef:Ben ook voor drenthe tegen de grens van Groningen.....
Rondom Zuidlaren kun je hele mooie ritten maken! Of idd bij het drwingelderveld! Of het balooerveld!!
Ik denk dat ik op stal ook wel een groep bij elkaar kan krijgen!!!!
kimmie88 schreef:Dan lijkt mij 2 meeting plaatsen genoeg. Calanddra.
Utrecht en ergens bovenin Noord
Calanddra schreef:Ik dacht t wel, drunense duinen toch?
Vind trouwens ook wel dat er bepaalde gedragregels opgesteld moeten worden en dat hier ook op moet worden gelet (bijv. asociale ruiters die ineens gaan galopperen oid) en of ongevallen, kan altijd gebeuren dat iemand valt
Calanddra schreef:SusanneZiwan schreef:Weetje wie ik hier mis, de ts! Zij zag de Utrechtse heuvelrug naar mijn idee wel zitten,
maar misschien is haar mening hierover veranderd...
Maar hoe dan ook, haar plan, haar keuze lijkt mij?
Naja, er zijn meerdere mensen die dit gaan organiseren, denk niet dat het zo wordt dat alles wat de TS wilt zal gelden
kimmie88 schreef:Calanddra schreef:Ik dacht t wel, drunense duinen toch?
Vind trouwens ook wel dat er bepaalde gedragregels opgesteld moeten worden en dat hier ook op moet worden gelet (bijv. asociale ruiters die ineens gaan galopperen oid) en of ongevallen, kan altijd gebeuren dat iemand valt
Mee eens. Want dan kan ik ineens erg agressief reageren:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Calanddra schreef:Maar volgens mij zitten een aantal van de mensen die mee gaan helpen met de organisatie ook al hier toch?
Mijn voorkeur blijft toch dan voor noord drenthe, midden nederland utrecht en voor het zuiden brabant
vevina schreef:Brabant
Pluttersput - te paard
Pubelia - te paard (Mits in de buurt)
Silence - te paard
Ilja_1997 - te paard
Daissos4 (mits het in Gelderland is, kan nog wijzigen)
ZusJacobs-Te paard of mennen
Manex - te paard (wijzig misschien nog naar Zuid Holland. Ligt aan locatie.
Linnke - te paard (mits ik vervoer geregeld krijg)
Ietjelover - Tepaard
Vevina -Tepaard
Hebben we ook nog een leeftijdsgrens?