[Besloten] meeting: #2 De gezelligste verzorsgters van bokt!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lioony

Re: [Besloten] meeting: #2 De gezelligste verzorsgters van bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:03

Ik heb veeeel voor veiligheid over. Dat is ook een van de redenen dat ik Juur perse mee wil! Daar zit een rem op namelijk. Ik heb al een keer meegemaakt dat de BEGELEIDSTER op hol ging en dat onze pony's daar zo achteraan gingen, ook over een weg waar allemaal auto's nog best hard langs gingen! We haddeng eluk dat we niet aangereden zijn!

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:04

@hennie en anders zouden wij misschien samen kunnen reizen dat ik gewoon naar ehv station kom ofzo, en dat we dan vanaf daar verder reizen, of dat een van onze ouders brengt en de ander haalt.

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:06

ja idd daarom Jacq
Maar gaat mij ook niet echt zo super veel omdat geld ofzo ma als we dan toch er over beginnen!
Wij zijn zowiezo meeste kwijt, en als dat dan iets schilt in de prijs als we naar schoorl of zandvoort gaan.
Dan zeg ik eerlijk heb ik liever Schoorl en dan na mailtje gelezen te hebben 3 goede begeleiders erbij voor veiligheid.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:08

Ja okee.
maar het word dus wel waarschijnlijk die in schoorl?
nouja als ik met iemand mee kan rijden met korting of met feline in de auto, dan kan het wel denk ik.
ik moet wel alles zelf betalen... dus nouja ik kijk wel even
en zal nog een mailtje sturen of het ook goed is dat we gewoon allemaal iets te drinken nemen ipv helemaal dat eten enzo.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:10

Mijn vader moet er nog even goed over na denken. Dan zou het of heen of terug met de auto zijn en dus een enkeltje trein.
Ik moet (denk ik) ook alles zelf betalen en offer mijn verjaardags geld daarvoor op. :j

Maat trouwens, als het midden in de mei vakantie is, kan mijn vader niet, want dan moet ie gewoon werken dus het liefst in een weekend. Maar niet de laatste van de mei vakantie want dan kan ik niet. :))

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:10

Noor, je kan sowieso met mij mee in de trein met korting, en als ik met de auto ga, kun je ook mee duss
No problemo :)

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:11

Eeuh allemaal? Dat is toch meer ieder voor zich? := Als ik trek heb neem ik wel wat :P Ik betaal het denk ik ook zelf hoor. Behalve de reiskosten dan, want mijn ouders rijden zelf. Maar ik kan het allemaal met gemak zelf betalen. Daar heb ik ook hard voor gespaard de afgelopen 2 jaar. Dat ik met dit soort dingen geen geldproblemen heb :)

Meivakantie is het strand niet begaanbaar overdag.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:12

En er kunnen dan nog maximaal 5 extra mee rijden, met de auto ALS paps wil rijden.

Dus dan Noor, Denise en dan nog maximaal 3. :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:13

Patatje of Tosti is voor mij ook wel prima hoor. :)
Maarja, dat is dan ieder voor zich inderdaad.
Vraag dan of er een mogelijkheid is om in de kantine wat eten of drinken te bestellen, in plaats van die €10 eten.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:13

Oke wat is nou de planning, volg er namelijk helemaal niks meer van.
En de 1 offert meer reistijd en kosten aan reizen op dan de ander, dus om de kosten gelijk te houden kunnen we toch ook allen bijvoorbeeld 50 euro in een pot leggen en het eventuele resterende geld verdelen?
Of zeg ik nu iets raars?

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:14

felinetibor schreef:
En er kunnen dan nog maximaal 5 extra mee rijden, met de auto ALS paps wil rijden.

Dus dan Noor, Denise en dan nog maximaal 3. :)

Ik woon ook in de buuurrttttt *\o/*

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:15

Dus we zijn het erover eens dat Schoorl de beste keuze is?

Dat is ook wel een goed idee Patricia. Maar Amarens en ik hebben dan weer benzine kosten. Janine heeft geen reiskosten, want die rijd met mij mee. En ik heb zowiezo minder kosten voor de rit, omdat ik Juur meeneem. Maar hoe kunnen we dat dan het beste verdelen?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:17

Ja, maar dan moeten we wel ergens afspreken zodat ik niet langs ieder huis hoef. Maar dat bespreken we wel als mijn vader zeker weet of hij wil rijden. :)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:18

Ja feline, kan dat niet 'gewoon' bij het station ofzo.
verder ben ik nog nooit in eindhoven geweest... dus zou niet weten waar anders ;)

Dit was het mailtje:

okee,
bedankt voor de reactie op mijn mailtje.
Wij moeten nog even overleggen wanneer wij de buitenrit willen doen, en met hoeveel we precies zijn. Het kan ook gewoon als we allemaal wat te drinken kopen na de rit bijvoorbeeld?
Het word dan een rit van twee uur. (we moeten ook nog even kijken hoeveel mensen precies een eigen paard meenemen, dit zullen er zo'n 1/2 zijn)
U hoort nog van mij/ons.
Noor.

(ik weet wel dat niet iedereen niets te eten wil, maar dat hoef ook niet persee dan natuurlijk. dan kijken we daar wel even, en als ik bel kan ik het even vragen ;))

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:19

Mag ik dan ook meerijden? :9

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:20

Eindhoven? :wow:
Ik kom niet in Eindhoven hoor.
Dat zal dan denk ik Den Haag Centraal of wat worden, maar dat zien we dan wel.

Van mij wel Laura, maar niets is nog zeker hè. :)

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:21

Is goed,
en anders ga ik wel met de trein :P

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:22

Oh wacht grapje ik bedoelde zoetermeer natuurlijk :+
sorry, op de een of andere manier haal ik ze telkens door elkaar ;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:22

xlionyx schreef:
Dus we zijn het erover eens dat Schoorl de beste keuze is?

Dat is ook wel een goed idee Patricia. Maar Amarens en ik hebben dan weer benzine kosten. Janine heeft geen reiskosten, want die rijd met mij mee. En ik heb zowiezo minder kosten voor de rit, omdat ik Juur meeneem. Maar hoe kunnen we dat dan het beste verdelen?

Mmh ja.. als je met een pot idee werkt, moet je eigenlijk even uitzoeken hoeveel het gaat kosten vanaf feline's huis/de plek waar we afspreken.
Stel het is zo'n 20€ aan benzine (is veel voor een aant. km, maar om er vanuit te gaan), dan heb je ook nog de mensen met de trein (stel, 20 euro retour).
Vind wel dat je naar de plek van afspreken, dat je dat zelf mag bekostigen om daar te komen omdat je uiteraard meerijdt en het een hoop geld scheelt..
Dan de ritten, neem aan ieder voor zich?
Jij moet ook meer moeite doen om paardje mee te krijgen, zal ook extra voor jou kosten als je kijkt naar trailer etc..
Eten, tja is het niet handiger zelf je eten mee te nemen en na afloop gewoon wat te gaan drinken ergens?
Dan betaal je zelf voor wat je drinkt..

Henniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:23

Kijk ieder kan wel gewoon zijn eigen geld betalen daar gaat het mij niet om,
maar om voor ons allemaal beetje makkelijk te maken.
En vooral een beetje om mij Jacq en Am minder geld uit te laten geven omdat we toch al behoorlijk een eindje moeten reizen.
Lijkt me indd Schoorl het makkelijkst maarja dan de vraag wie wil dat wel en wie wil dat niet??
Laatst bijgewerkt door Henniie op 31-01-11 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:24

Maar laura wij reizen dus zowiezo samen =)
(als feline rijd, of als we met de trein gaan)
das wel fijn, dat ik niet twee uur alleen in de trein hoef te zitten xD

Ik vind schoorl ook wel goed nu hoor :+
sorry deed net een beetje moeilijk :o

Lalee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:24

Ik vind het best :)

en noor: Yup :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:25

Citaat:
Schoorl:

1. Feline
2. Tootje
3. Laura
4. Janine
5. Hennie
6.
7.
8.

Lioony

Dat kan idd ook! Ik koop gewoon een tosti hoor. := Voor die 10 euro ga ik niet helemaal boterhammen maken die ik niet lekker vind :o
En ja onze trailer hebben we natuurlijk wel zelf betaald. (ook al was ie niet duur :P) En voor de rit betaal ik even wachten ff uitrekene :P

Gowlan

Shetjjesz schreef:
Kijk ieder kan wel gewoon zijn eigen geld betalen daar gaat iet om,
maar om voor ons allemaal beetje makkelijk te maken.
En vooral een beetje om mij Jacq en Am minder geld uit te laten geven omdat we toch al behoorlijk een eindje moeten reizen. Lijkt me indd Schoorl het makkelijkst maarja dan de vraag wie wil dat wel en wie wil dat niet??

Daarom kwam ik ook met het pot-idee.
Een andere keer met een meeting kan het voor anderen weer een voordeel zijn zegmaar, of wilden jullie het bij 1x meeten houden? :P
Woon dan wel in een klein huisje, maar als het gezellig is wil ik jullie misschien ook wel uitnodigen met mijn verjaardag of zomaar een keer.. :D