Ik geloof dat 2 uur de afspraak was? Andrea en ik wachten buiten bij de taxistandplaats. Volgens mij is dat tegenover het Beatrix Theater, als je aan die kant de uitgang neemt, zie je het wel.
marinkaa_
Geplaatst: 30-10-10 22:17
Als ik het niet kan vinden sms ik wel als dat ook goed is?
Tuurlijk, bellen mag ook. Alleen niet sms-en als ik aan het rijden ben, want dan reageer ik niet. Bellen kan wel als mijn vaders handsfreegeval en mijn telefoon samen willen werken, wat jammer genoeg niet altijd het geval is.
Ik bel dan wel denk ik! Dan versta ik je zometeen niet nee grapje volgens de rest praat jij heel normaal dus dat zal wel zijn dan Maar waar zet jij je auto dan neer? gewoon bij het station ergens?
Ohja ik wou mijn camera meenemen maar ik had de batterijen opgeladen en hij blijft maar zeggen dat ze leeg zijn, dus kan ik hem niet mee nemen ..
Anoniem
Geplaatst: 30-10-10 22:22
Lisa is een enge verkrachter die met een extreem dialect praat, ik zou bang zijn
MonaLieske
Geplaatst: 30-10-10 22:24
Bij de taxistandplaats, tenminste, volgens An kon dat dus dat geloof ik maar. Maar dan blijf ik er natuurlijk wel bij, want daar mag je niet parkeren. Als iedereen er is kunnen we dan naar Andrea's huis rijden.
Maar nu wil ik de terug weg even bekijken en opschrijven bij welk spoor enzo, maar ik weet niet hoelaat we daar bij An weggaan? of hoef je dat niet perse in te vullen?
Je kunt het beste even kijken wanneer de treinen vertrekken, gewoon op een willekeurige tijd. Ze rijden via een vast schema, meestal is dat om het half uur dus de tijd die je invult maakt niet zoveel uit. In jouw geval vertrekt vanaf Utrecht Centraal om .17 en .47 de intercity richting Gouda vanaf spoor 8b. Dan weer overstappen op Rotterdam Centraal, de intercity richting Dordrecht vertrekt hier om .10 en .32 vanaf spoor 7. Snap je dat?
marinkaa_
Geplaatst: 30-10-10 22:49
Ik ga echt verkeerd stappen want ik snap echt helemaal niks van die trein schema's
marinkaa_
Geplaatst: 30-10-10 22:52
oooooooooooooooooh ik denk dat ik het snap, dus hij vertrekt om de 30 minuten? dus als we bijvoorbeeld 17;48 op het station staan ben ik 1 minuut te laat voor mn trein en moet ik nog 29 minuten wachten?
MonaLieske
Geplaatst: 30-10-10 22:54
Ja, klopt helemaal! Wel altijd de bordjes op het station checken, door vertraging of een ander probleem kan er wel eens iets veranderen.
marinkaa_
Geplaatst: 30-10-10 22:56
Maar moet ik dan wel gewoon hetzelfde spoor hebben als op de heenweg?
Nee, in Utrecht spoor 8b en bij je overstap in Rotterdam spoor 7. Ik zou gewoon even bij de NS planner een willekeurige tijd invoeren, 17.17 of zo en even overschrijven wat er dan uitkomt, dan heb je het op een rijtje.
Maar als de stoptrein omroept (doet hij toch wel?) dat hij Bij Dordrecht is dan moet ik gewoon blijven zitten totdat hij even later omroept dat hij bij station Zwijndrecht is? en dan uitstappen gewoon en naar huis lopen
Hij komt niet eerst langs Dordrecht. Als je op 'toon tussenstations' klikt, zie je op welke stations de trein allemaal stopt. Daar moet je natuurlijk gewoon blijven zitten, pas bij Zwijndrecht eruit want daar moet je zijn.
marinkaa_
Geplaatst: 30-10-10 23:15
ohja die stomme klok moet ook nog achteruit ik snap er nu helemaal niks meer van .. maarja het komt wel goed hoop ik
jongens, het spijt me zo en ik ben eigenlijk best wel een beetje bang dat jullie boos worden..
maar mama heeft er geen goed gevoel over, vooral omdat het meteen bij an thuis is. en ze heeft liever een keer in zwolle ofzo dan kan ze me afzetten en jullie dan zien.. ik mag nog wel, maar dus tegen haar zin... dus ik zit met een enorm schuld gevoel van 2 kanten what to do ?