ja maar kiki je moet kiezen wat voor jou t belangrijkste is, en nu is dat zeker je toets oid dus gewoon lekker leren en we gaan gewoon daarna wel nog een keer met zn allen! HEBBEN WE EEN DEAL?
Ik ga in de vakantie nog maar eens vragen of ik met de auto erheen mag. Ik heb dr egt mega zin in joh!
miejmoon schreef:Minder dan een maand oeehhh hihi is er al gebelt !Britt_Sisi schreef: dat zou eefje doen!
Kinderen,Ik weet niet of ik mee kan, want ik heb even een geldcrisis Ik heb de laatste tijd een beetje te veel geld uitgegeven.Ik ga vanavond even met ouders overleggen!En ik moet ook even kijken hoe ik er kom! Aangezien ik eerst met Kiek mee zou rijden
pff word het toch nog allemaal ingewikkeld, hoop dat je toch mee kan maris en tjah kiek ik snap t wel hoor dat je je toets wilt doen, maar wel jammer
Met hoeveel zijn we nu eigenlijk?En hoeveel vanuit utrecht? want heel misschien kan ik aan mn moeder vragen of ik met de auto mag en dan kan ik mensen uit utrecht ophalen..
Ik ga vanuit Nieuwegein (dus dan met de tram naar Utrecht), maar ik ga ook nog een x vragen of ik met de auto mag...
Suuskipje schreef:miejmoon schreef:ff opnieuw lijstje maken?Wie Gaan Er Mee?-Simone-Suzanne-Jeroen-martina-nanda