Ik ga met de trein.. sorry! Maar dat vinden mijn ouders niet plezierig aangezien ik je niet ken.. en ik ga misschien daarna nog naar Lochem! Dus dan is het ook niet handig...
Maar Mich wil jij niet met de trein? Of is dat echt veel duurder dan jou.. edit; voor jou .
_Micha_
Geplaatst: 23-03-10 00:18
Hmm als ies niet mag moet ik even kijken wat ik doe, want vind het ook banketstaaf om haar alleen te laten gaan met de trein. Kijk wel even, weet ook niet wie er nog meer over utrecht gaat?
Naja qua prijs maakt het niet zo veel uit, want ann krijgt dan ook gewoon benzine geld van me
Ixie
Geplaatst: 23-03-10 00:19
Ja er gaan er nog een paar over volgens mij, maar dat weet ik zo even niet. Maarrr anders kan ik ook geen 40procent korting doen he. Maar dat kunnen we op zich ook wel twee dagen van te voren desnoods nog regelen of niet? edit; Nou ik weet niet wie er nog meer daarover met kortingsbon? Als je met de auto wilt moet je dat doen hoor maar zou het wel fijn vinden om samen te reizen .
Ik heb ook nog een reductie kaart! dus kunnen er ook 2 of 3 mee op mijn kaart. Alleen kom ik dus niet over Utrecht.. Dus moet nog even kijken hoe we dat doen
Dieuw kan mee op mijn kaart, maar wel pas vanaf Heerenveen dus Dieuw dan moet je even kijken hoe je dat doet!
Ixie
Geplaatst: 23-03-10 17:23
_Micha_ schreef:
Waar kom je langs? Als je via utrecht gaat kan je vanaf daar met mijn kaart mee reizen (mogen 3 mensen ofzo op)
Mag ik met jou? .
MelanieB
Geplaatst: 23-03-10 18:15
Marije__ schreef:
Ik heb ook nog een reductie kaart! dus kunnen er ook 2 of 3 mee op mijn kaart. Alleen kom ik dus niet over Utrecht.. Dus moet nog even kijken hoe we dat doen
Doe ik dat Maartje, misschien dat m'n moeder me er met de auto in Heerenveen uit wil knikkeren. En anders dat stukje van Leeuwarden-Heerenveen maar zwart
Many
Geplaatst: 23-03-10 20:15
Dieuwke_ schreef:
Doe ik dat Maartje, misschien dat m'n moeder me er met de auto in Heerenveen uit wil knikkeren. En anders dat stukje van Leeuwarden-Heerenveen maar zwart
Dat is lef hebben Als je moeder je naar Heerenveen brengt kan ze mij ook zien, weet niet of dat haar gerust zou stellen? Dat kun je als argument gebruiken
Heb wel een probleem trouwens, want ik kon maar 2 paar oorbellen krijgen. Een paar kleintjes en een paar iets grotere. Ik ga nog even kijken of ik ergens nog een paar kan vinden, anders moeten jullie vechten