ja klopt, bij de neswaarden in aalst. ziekte van weil. deze schijnt verspreid te worden door urine van bruine rat. is wel een stukje van de maasarm in well af maar is wel hetzelfde water natuurlijk. zal eens zien of er ook borden staan. zelf gaan we in elk geval in t engelermeer zwemmen
hihi en de amazone evenzo teleurgesteld huiswaarts zeker?
_Dune_
Geplaatst: 15-05-11 19:40
Hihi, wel teleurgesteld, maar ik had me er al mentaal op voorbereid dus de klap was wat minder groot Overigens was er vandaag weer een piepklein plasje te zien, ter grote van 2 A4jtes ongeveer
Waar jij aan het zwemmen bent he frank op die filpmjes, mag je daar officieel het water in met de paarden? ik wil zoooo graag binnenkort weer een keertje gaan zwemmen met mijn paard. met deze nog nooit gedaan maar met de friezen regelmatig
Er mogen geen honden worden uitgelaten daar, maar in het naseizoen wordt er meer met paarden ondernomen daar. De maas is ook redelijk dichtbij met strandjes. Ik weet eigelijk niet of een verbodsbord voor honden ook geldt voor paarden. De uitbater had er in elk geval niet van terug, dat we zeiden dat er geen bord stond dat het niet zou mogen.
elvira: in stap zo'n 20 minuten van ons huis af. hihi die terrasuitbater was me toch een grijnzerd. of je er mag komen? het verbodsbord: verboden voor paarden staat er niet. alleen die van verboden voor honden. maar na een hoop gegoogel ben ik nog niet tegengekomen dat dat officiele borden zijn.
diandra: mooie foto's. natuurlijk heb je een heldere reactie van me gehad....
Laatst bijgewerkt door frankiej op 22-05-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt