Bowlen is best tof maar da's wel duur. Ik kan alleen niet zo goed bowlen, dan wil niemand met mij in het team. Misschien kunnen we ergens anders eten en dan gewoon alleen bowlen daar? Of is dat ook al duur?
Heb even zitten kijken Op vrijdag heb je het bison grill arrangement voor 33 p.p Daar zit een uur bowlen bij in en steengrillen (met vegetarisch erbij te boeken kostenloos)
Als we het groepsarrangement doen is het idd 51 euro op vrijdag maar wel ook nog met onbeperkt drankjes erbij. Als we dit verplaatsen naar donderdag is het groepsarrangement overigens 44 euro p.p
Ik vind het zelf idd ook vrij prijzig en snap ook dat niet iedereen dit op kan brengen De baanhuur is 27.50 per uur per baan. Ik vermoed dat we wel 2 banen nodig hebben dus alleen 1 uur bowlen zal dan al komen op 55 euro... Ik ga nog wel even verder speuren op het net of ik iets leuks kan vinden
moonsparkle
Geplaatst: 02-02-10 18:25
33pp valt nog wel te overzien vind ik? Ik drink zo'n 3 glazen is ongeveer 3x2 maakt 39 euro. Het ligt er aan met hoeveel mensen we gaan hoeveel banen we moeten huren ik dacht dat er iets van 8 per baan kunnen?(kan zijn dat ik er helemaal naast zit)
ik kan nog wel even bellen hoe het met dat arrangement zit dan overigens, die banen zitten er namelijk al bij in! en hoeveel banen we dan krijgen voor dat arrangement, lijkt me leuker als we 2 banen hebben nl..
ja eten zit erbij en ik denk dat we ook wel gedeeltelijk vega erbij kunnen hebben zal van de week wel even bellen of ik vraag het de 18e gewoon, heb dan teamuitje van mn werk daar en die organiseer ik ook haha
Ik hou ook niet van dierentuinen. Alleen maar wevende olifanten en gestresste ijsberen daar. Heb na een familie-uitje drie jaar geleden gezworen dat ik NOOIT meer naar een dierentuin zou gaan.
Ehm.... dan moet ik natuurlijk wel met andere ideeën komen... Museum? Kroegentocht? Beautymiddag bij iemand thuis met heel veel dvd's en chocolate chip cookies? Collectief zielige asielhondjes uitlaten? Midgetgolfen? Zwemmen? Wandelen in het bos? Lasergamen? Wijnproeverij? De Dom beklimmen? Goed, nu heb ik geen inspiratie meer.
woooow lieke Ik vind zielige asielhondjes uitlaten en die beautymiddag erg leuk. Voor de tweede kan het alleen echt niet bij mij thuis ben ik bang.. woon namelijk nog thuis en mijn ouders zijn er niet geheel blij mee als er tien giebelende meiden over de vloer komen denk ik
Ja hondjes uitlaten ! En daarna een kroegentocht xD. Andersom mag ook maar ik acht het niet geheel verantwoord als wij ladderzat gaan lopen met die beesten xD
Suuskipje
Geplaatst: 03-02-10 12:59
Sjaap schreef:
Ja hondjes uitlaten ! En daarna een kroegentocht xD. Andersom mag ook maar ik acht het niet geheel verantwoord als wij ladderzat gaan lopen met die beesten xD
moonsparkle
Geplaatst: 03-02-10 15:12
mee leken de zielige hondjes uitlaten en de beautydag +dvds en chocola(en ijs een prima idee wellicht kunnen we ook allemaal zelf iets van eten meenemen en dan savonds eerst eten, maar ja met ov? en bij wie dan:P?
Maar kan dat zomaar? Met z'n 10en hondjes uitlaten bij een asiel? Ik weet 't niet hoor
DVD's, chocola en ijs ben ik helemaal voor Hier mag 't wel natuurlijk maar ik heb een 2-persoonsbank, kan nog twee zitzakken van een huisgenoot lenen en dan moet de rest gewoon op stoelen of op de grond op een kussen ofzo... Dus dat is dan een beetje lastig.
moonsparkle
Geplaatst: 03-02-10 15:24
Ik woon nog met mn ouders en zit met de pup die het soms 3 uur maar soms een uurtje uithoud. dus bij mij gaat t ook niet lukken
wie wonen er ook alweer allemaal in het centrum? Denk dat de hondjes geen optie wordt overigens wel heel erg leuk, maar daar hebben ze toch al vrijwilligers voor lijkt mij?