Pfff cup A gelukkig niet, maar een goede B.. Had liever een kleine C gewild Gewoon oneerlijk, want m'n oma en m'n mama hebben beste memmen De helft daarvan was ook goed geweest
Hahaha dat zeiden heel veel mensen tegen me..ik heb geen idee waar het is..in het ziekenhuis denk ik nog Ik was er ook echt niet blij mee! helemaal niet met volleybal en paardrijden..en ik liep ook graag hard..maar het deed gewoon zeer..maar nu niet meer
Ojajoh
Geplaatst: 20-12-09 20:46
hihi hij is 32, houd van dieren en kan zelfs een beetje paardrijden ja gek als een deur met een grote dosis humor is een goede prater, een luisterend oor....echt een goedzak mooie ogen, geen verkeerd lichaam en een trouwe hond....
Ohh jammer Natas was hij maar wat jonger geweest was het misschien wat voor Chantal-. Enne ik had vroeguh ook n kleine B en nu een Volle C ook door een paar kids.
Chantal had toch een vriend of heb ik dat verkeerd begrepen?? Trouwens op een oude fiets moet je het leren... Maar deze is dan wel voor mij okay, want als het echt zo helpt
Ojajoh
Geplaatst: 21-12-09 10:20
HubbaBubba schreef:
oooh okay, veilig dus
Pfff maar nu nog ff niet hoor.. (is ie vies van poepluiers??)
nee daar is ie niet vies van, past regelmatig op mijn kleine nichtje chelsea
nou supersanne klinkt als de ideale man toch hihi.ik heb ook maar een b cupje hoor ach ja ik heb er nooit klachten over gehad dus vind t wel best zo hihi