als ik écht helemaal mezelf zou mogen zijn op zo'n etentje... 'k heb al jàren zo'n onweerstaanbare drang eens spaghetti te gooien naar iemand Maar dan mag ik niet meer mee zeker?
poes
Geplaatst: 09-10-09 13:18
Jawel hoor Maar ik sta niet in voor mezelf als er spaghetti net rakelings langs mijn kop (een gewaarschuwd vrouw...) is gevlogen.
Denk je er wel aan dat het de bedoeling is dat we er dan nog eens mogen gaan eten met 10x zoveel man
K stel voor dat jullie es oefenen met spaghetti smijten, maar niet in t restaurant waar we alle 20 gaan.
Maar msch is Svetlana nu wel een idee, en de spaghetti was daar ook niet zo duur, als ge der dan toch mee wilt rondkeilen
SofieHavan
Geplaatst: 09-10-09 16:48
Okéééé Ik kom hier ook eens mijn mond opentrekken Ik ga mééééé
En 2BRT kwam door dat ik NOOIT de intentie had om mijn leven te gaan veranderen in een Bokt-leven, ik wist er zelf niet van, ik wou enkel ruiterroutes om te gaan wandelen zoeken dus: to Buiten Rijden & Trektochten (een onderdeel van 't forum) = 2BRT
Femke wel onder de voorwaarde da Jaana een vork gebruikt om da eten weg te katapulteren eh
Izzy19
Geplaatst: 09-10-09 21:08
Hé ma gaan we da echt doen? Dan moeten we wel weten welk restaurant we moeten uitproberen en dan nog afspreken wanneer hé
Stral
Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-09 21:30
Foryourneeds schreef:
ge moet een visnetje meedoen, haar spaghetti vangen en opeten! Dan heeft Jaana minder en gij meer
Wa een paar dagen congé al niet doen met een mens eh
Ik ben altijd heel erg braaf aan tafel hoor, al die verhalen zijn volledig uit de lucht gegrepen 't loopt alleen mis als ik zenuwachtig ben op een date ofzo, met vrouwen ben ik één en al etiquette (of toch bijna )