New Moon meeting ben ik absoluut voor in! Hoop dan wel dat het wat minder in het Noord-westen is, gezien ik in het Zuid-oosten (Limburg) woon! Maarja, ik heb een goed taxibedrijf, dus pas me wel aan als het niet anders kan.
Goed, we vinden vast wel een plek waar iedereen tevreden mee is. Hier kunnen we trouwens wel 50% korting krijgen op dingen van de mac, ik werk er namelijk! Maar om iedereen naar Limburg te laten komen is ook zo wreed. Hoe oud je eigenlijk iedereen?
Fenrir
Geplaatst: 03-04-09 18:45
vikki schreef:
irl ken ik alleen Fiffill . Met Fiff ben ik 3 (toch Fif? Of was het 2 x?) x naar Twilight geweest...
3 keer toch?
En geef mijn geen energyzooi, dan flip ik hem totaal na 2 blikjes. Ik kan van mezelf al behoorlijk stuiteren maar met energydrank op stuiter ik zo Vik's huis uit.
@ Eleandra ik ben 16 (bijna 17 *heeft zin in verjaardag* ).
Eleandra
Geplaatst: 03-04-09 18:49
Hahaha, dat wil ik wel zien Fif, dus ik doe wel stiekem dextro-energy in je drinken oid. Als je weigert om die blikjes-zooi zo te drinken! Op mij heeft dat geen effect, op mij heeft niks effect. Narcose moet ik zelfs de dubbele lading krijgen, de eerste keer ben ik wakker geworden en de 2e keer kregen ze me niet in slaap. Ook alcohol doet me weinig, al heb ik ook nooit echt veel gedronken, dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
Fenrir
Geplaatst: 03-04-09 18:51
Alcohol etc. etc. doet me niks, verdovingen bij de tandarts werken altijd pas na tiiijden wachten maar energydrink..... niet altijd overigens, of er gebeurt helemaal niks of ik space hem een beetje. Ligt al een beetje aan mijn stemming en wat ik gegeten heb geloof ik.
Hé lotgenoot! Nouja, alleen doet energy dus ook niks bij mij, ik space hem alleen door mijn omgeving. Door de mensen die om mij heen zijn kan ik echt helemaal gaan stuiteren!