Oh gaaf, we gaan dus portret, rij en actiefoto's maken. Wordt heel veelzijdig, heb er echt zin in. Ben vooral benieuwd.
Ivonka
Geplaatst: 28-03-09 20:56
Oké, heb alle beschrijvingen en adressen al uitgedraaid en mijn pietpiet al ingesteld en ga nu op visite.
alvast tot morgen!!!!!!!!!
manzano
Geplaatst: 28-03-09 20:57
Heb zeg maar een uur uitgetrokken voor "theorie". Een uur voor portetfoto's ed (is wel minuut of 5 lopen). En het laatste bak is de bak gereserveerd voor wat we willen. Heb iig gekozen voor eerst rijfoto's zodat het "model" ervoor de tijd heeft om los te rijden (lukt niet als je eerst losgooit )
Ik heb overigens 1 hengstenketting........... als iemand nog een andere mee kan nemen zou dat fijn zijn voor de portretfoto's. (voor zowel groep 1 als 2 dus).
Blablabla11
Geplaatst: 28-03-09 21:33
heb ook nog niemand ontmoet van hier heb trouwens showhalster en hengsten ketting me nemen?
als daan het niet erg vind kunnen we die even samen ophalen.. ga nu niet meer de deur uit kan ook niet kleine ligt op bed en hubby is weg.. heb vanmiddag een 4 gb er bij gehaald heb nu in totaal 6 moet lukken denk ik zo.. neem ook mijn laptop mee denk ik.. verder neem ik mijn twee lenzen mee en twee volle accu's en mijn goedhumeur hoop dat jullie die ook meenemen en niet vergeten naja showhalster lees ik wel of ik die mee moet nemen dan moet ik morgenochtend even naar mijn paardjes
Sowieso leuk als je het meeneemt natuurlijk, maar als je er speciaal voor naar stal moet is het misschien zonde als we het niet kunnen gebruiken...... dat bedoelde ik er mee eigenlijk
Zit alleen met een probleempje, mijn 2e accu is er nog niet. Heb dus maar 1 accu, weet niet of ik het ga redden... Dus als iemand nog een extra heeft liggen, graag meenemen!
En Manzano, ben wel geïnteresseerd in je apparatuur . Wat heb je te leen?
Heb geen passende accu voor je helaas. Al moet je het op 1 wel redden denk ik hoor.
Uhm, nou ja........ Neem gewoon alles mee. Body lenen is niet echt handig als je de instellingen niet weet te vinden. Daarbij is het handig als je het op je eigen camera oefent denk ik. Verder heb ik een 50mm 1.8, 28-105mm 3.5-4.5 en mijn 70-200 2.8 IS in de aanbieding. Voor die laatste geldt overigens wel echt dat ik erbij wil zijn (dus als ik tijdens de portretten terug ga naar stal dan neem ik hem wel weer mee........... stom misschien, want ga er wel vanuit dat jullie voorzichtig zijn, maar hij is me echt te dierbaar ).
Natalie1993
Geplaatst: 28-03-09 22:21
manzano schreef:
Verder heb ik een 50mm 1.8, 28-105mm 3.5-4.5 en mijn 70-200 2.8 IS in de aanbieding.
Ben zeer geintereseerd in de laatste 2 . En dat je hem weer meeneemt snap ik best, gewoon voor zeker gaan, toch .
@ Natalie1993: welke camera heb je? Canon EOS 400D toch? Ik heb ook nog een 350D, dus als de batterijen daarvan in de 400 passen kan je in geval van nood wel van mij lenen.