Mweeeeeeh -huilt heel hard- Krijg eindelijk sms van m'n musicalvriendinnetje. Ze wil niet meer naar Les Mis..... Bied iemand zich aan om mij te vergezellen de 22e? Of anders ga ik maar in m'n eentje
Hahaha, ik woon niet zo ver van Emsterdem, dus overnachting is geen probleem. Maar ik zit op de site van Carre te kijken en er zijn echt geen goede kaartjes mee te krijgen. Ben benieuwd hoe Lieke het vandaag voor elkaar heeft gekregen om vooraan te zitten?!
Chan, jij en Mariss gingen toch last-minute die dag? Ik meld me ook aan
haha ik ga al naar allebei de voorstellingen dus kan niet met je mee haha. En mijn moeder heeft gewoon gebeld naar Carré, en gewoon gevraagd of er nog kaartjes dichtbij het podium beschikbaar waren. Dus we hadden gewoon mazzel, ik denk wel dat je dan toch snel moet zijn om ook nog dat soort plekken te krijgen. Echt bizar dat ik gewoon 2x op 1 dag ga, en nog de allerlaatste ook, whoooohoooo.
Aaaah okay. Wat raar dat zoiets niet op de site staat. Ik zit nu heel erg te twijfelen tussen morgen bellen naar Carre of het lastminute wagen.. -zucht- Het leven kan soms zo moeilijk zijn
Mariss en ik gaan last-minute proberen voor de keetshow inderdaad! Hoewel we dan ook niet ver weg willen zitten hoor. Maar ik zat te denken, eventueel gewoon samen heen en andere plekken, ik heb er tenminste niet zoveel moeite mee om in m'n eentje te zitten, als ik dan een goede plek heb en in de pauze en vooraf/achteraf niet alleen ben.
Daarom wil ik ook sowieso niet alleen. Maar al proberen we het nu gewoon alledrie voor onszelf zondag (er zijn vast nog wel losse plekken over die niet te slecht zijn), dan kunnen we wel vooraf en in pauze en achteraf samen maar zitten we op betere plekken dan wanneer we met zn 3e (of alleen al 2e) naast elkaar zouden zitten.
Ik ga het proberen, maar weet niet of het lukt! Ben eerst nog wat voor school aan het doen en m'n haar gaat ook nog geknipt & geverfd worden, en ik ben vandaag (& gister) niet zo lekker dus ik wil een beetje op tijd naar bed. (:
Ik ga zaterdag weer naar Les Mis voor €35 per kaart. Ik zit in de zaal in het midden van de eerste rij waar het begint op te lopen. Volgens mij erg goede plaatsen dus ik heb er super veel zin in!
iilse
Geplaatst: 10-02-09 23:19
Wauw mazzelaar!! Met welke actie is dat?
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met lastminute zonder CJP in Carre? Volgens veel sites moet je dan gewoon de volle mep betalen. Maar anderen zeggen ook weer dat ze bij Carre niet controleren of je wel of geen CJP hebt Lekker duidelijk.. Ik wil met een vriend gaan volgende week, maar hij heeft dus geen CJP